Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557590 WIl je altijd al worden afgeschoten door een catapult? Ikzelf heb de god mode gebruikt, zodat ik niet dood ga door een ontploffing of dat ik val. Zo moet het: Neem een auto die kapot is, zoeen die je bij grove street 2 van ziet, die geen wielen hebben enzo... zet achterop allemaal bommen Ga op de auto staan. en activeren maar! BOEM! Je vliegt heel hoog de lucht in en komt ook heel ver [ Tekst verweiderd vanwege commentaar ] Filmpje: Bewerkt: 10 december 200618 jaren door yvea0
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557592 lol, maar daar heb je zeker wel godmode voor nodig? wil je niet doodgaan dan he. wel geinig om een keer te proberen
Geplaatst: 10 december 200618 jaren Auteur comment_557595 lol, maar daar heb je zeker wel godmode voor nodig? wil je niet doodgaan dan he. wel geinig om een keer te proberen Al doe je dat niet, kan je nog altijd je homies afvuren
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557620 jij had het erover dat je zelf een keer in LV terecht kwam, vanaf grove street. maar als ik dat filmpje zo zie, lijkt het erop dat je niet erg ver komt als je gelanceert word..
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557652 Natuurlijk niet, dat is godsonmogelijk. Mischien dat yvea0 kan 'bewijzen' dat het mogelijk is? Moonbeam
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557655 Wel fun om te zien hoe homie#2 vliegt. Maar ik denk niet dat je op deze manier helemaal in LV komt, tenzij je weer een andere mod gebruikt.
Geplaatst: 10 december 200618 jaren Auteur comment_557665 Natuurlijk niet, dat is godsonmogelijk. Mischien dat yvea0 kan 'bewijzen' dat het mogelijk is? Moonbeam Het zit ermee hoe je op dat ding staat, Probeer maar
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557693 Laat het onsdan zien. Download Fraps, en maak er een filmpje van dat jij er mee in LV komt. Ik wil dat best wel eens zien.
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557719 Ja ik ook wel. >>> Door Dutchy3010: Dit wordt gerekend tot de categorie spam. Graag in het vervolg dit soort posts achterwege laten.<<<
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557797 mm ik heb het ok ffkes geprobeerd en, (ik heb noobmode) ik gebruikte inplaats van een granaat, die andere bom( die je aan kna doen van een afstand) en ik had er iets van 15 bommetje achter zoon"dooie"auto ge plaats ging ik op het voorste puntje staan, en BOEM, toen vloog ik wel een eind weg, zeg maar van grove street tot in de zee(de zee die hemelsbreed het dichtse bij grove is) --> ik add zeer binnekort nog ff een filmpje
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557818 Dit is mijn beste try: http://media.putfile.com/Catapulting In dit filmpje wordt het ook een paar keer gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=Ymt5_dS-KF4
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557827 Wahahahah met sommige games kun je echt raare dingen . Dit past er prima tussen . Alleen jammer dat je niet in die filmpjes heel ver de lucht in viel . Mij is het nog niet gelukt
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_557853 Ik heb het ook even geprobeert, maar van Los Santos naar Las Venturas vliegen is wel erg extreem.
WIl je altijd al worden afgeschoten door een catapult?
Ikzelf heb de god mode gebruikt, zodat ik niet dood ga door een ontploffing of dat ik val.
Zo moet het:
Neem een auto die kapot is, zoeen die je bij grove street 2 van ziet, die geen wielen hebben enzo...
zet achterop allemaal bommen
Ga op de auto staan.
en activeren maar!
BOEM!
Je vliegt heel hoog de lucht in en komt ook heel ver
[ Tekst verweiderd vanwege commentaar
]
Filmpje:
Bewerkt: door yvea0