Stel je voor, je hebt de storyline gehaald... Maar je hebt geen zin in Side-Missions voor de volle 100% Savegame. Geef elkaar wat tips om te doen in het spel. (Daarmee bedoel ik natuurlijk geen Side-Missions en dergelijke) Ik geef er alvast één: Als het erg ruig weer is, regen, storm enzo. Neem dan een JetSki en scheur is lekker door het water. Het water is dan echt lauw, heel ruig, De golven zijn erg hoog. Zelfs die haven bij het 2e eiland (ben ff de naam ervan kwijt) Stroomt soms onder water als het water heel hoog staat Dus dat is mijn tip Nu jullie meningen nog Lucht je hart en spreek....
Hallo allemaal,
Stel je voor, je hebt de storyline gehaald... Maar je hebt geen zin in Side-Missions voor de volle 100% Savegame. Geef elkaar wat tips om te doen in het spel. (Daarmee bedoel ik natuurlijk geen Side-Missions en dergelijke) Ik geef er alvast één: Als het erg ruig weer is, regen, storm enzo. Neem dan een JetSki en scheur is lekker door het water. Het water is dan echt lauw, heel ruig, De golven zijn erg hoog. Zelfs die haven bij het 2e eiland (ben ff de naam ervan kwijt) Stroomt soms onder water als het water heel hoog staat
Dus dat is mijn tip
Nu jullie meningen nog
Lucht je hart en spreek....