Jump to content
  • Reacties 410
  • Bezichtigingen 28.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kinderen in GTA IV? 504 leden hebben gestemd

1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

• Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_831698

zorg dan in de game da kindere nie dood kunne...

bejaarden hebben al 80-100jaar geleeft, maar kinderen kunnen net ff de wereld verkenne...

En dan als ze gewoon naar school gaan, kom je aankrassen met je auto...je overrijd ze of je ontvoerd ze... jij hebt geen genade tegenover doodsbange WEERLOZE kinderen...dus na een lange tijd knal je ze toch maar neer. steek je ze neer, sla je ze neer.

EDIT: Dit was een te overgekookt bericht van me, sorry! :{

Bewerkt: door Picaku

Geplaatst:
comment_831711
Mannetje, het is maar een spel ! Je moet dit niet omzetten in de realiteit he !

Dus kraak de mensen niet af die kinderen willen vermoorden :duh:

Sorry, inderdaad een beetje overgekookt bericht :cry:

Geplaatst:
comment_831801

Dat maakt niet uit hoor. Ik begrijp je wel al ben ik het niet met je eens. ^_^ Ik vind dat mensen die geen verschil kennen tussen een spel en realiteit dat niet moeten spelen en in een gekkenhuis horen. Want ik weet zeker dat de meeste gamers waaronder ik als ze een kind zouden doodmaken, dat ze dat nooit echt zouden doen. Anders ben je gewoon gek. :D

Geplaatst:
comment_831946

Dat maakt niet uit hoor. Ik begrijp je wel al ben ik het niet met je eens. ^_^ Ik vind dat mensen die geen verschil kennen tussen een spel en realiteit dat niet moeten spelen en in een gekkenhuis horen. Want ik weet zeker dat de meeste gamers waaronder ik als ze een kind zouden doodmaken, dat ze dat nooit echt zouden doen. Anders ben je gewoon gek. :D

Inderdaad, je moet gewoon al gestoord zijn als je iemand zou vermoorden (jong of oud), daar heeft zo'n spel niks mee te maken. Zulke mensen moeten dus ook niet zulke spellen spelen, tenzij het gebeurt in een streng beveiligde inrichting :puh: Dus om met die ongelofelijk kleine minderheid bij elk spel rekening te moeten houden omdat het zoiets zou kunnen opwekken is een beetje dom :puh:

Geplaatst:
comment_832349

Ja.

Dit vindt ik echt onzin:

''Ja, als ze maar niet dood kunnen en wel allemaal een minigun dragen en je neerschieten :puh:''

Want dan is er niks aan het spel, waarom zitten er dan überhaubt kinderen in?

Waarom ik op 'Ja' heb gestemd;

die kinderen kan je op eigen verantwoordelijkheid neerknallen, dus wil je het expres doen, doe het maar, wil je het niet doen, doe dat dan niet.

Mensen die het niet leuk vinden dat kinderen in het spel zitten en die ze niet willen neerpaffen, doen het gewoon niet en de mensen die het wel leuk vinden doen het wel.

Maar ik ben 99% zeker dat Rockstar in GTA:IV geen kinderen zal plaatsen.

BTW: in Bully ging je toch ook tegen kinderen vechten?

Geplaatst:
comment_832828
Ja, dat klopt ook weer...als Rockstargames kinderen ZOU plaatsen, dan zal de game uit vele landen worden verbannen :Y

dat weet ik nog niet zo hoor, er zijn meerdere spellen uitgekomen met kinderen erin die je kon vermoorden maar die zijn niet verboden. Zelf denk ik dat ze er niet inkomen. Aangezien ze nooit in GTA hebben gezeten en ook niet in de trailers te zien zijn geweest

Geplaatst:
comment_832856

Er heeft al een keer een kindje in GTA gezeten. Weliswaar alleen in cut-scènes maar heeft er wel degelijk in gezeten. Verwacht er geen op de straten maar misschien wel weer in cut-scènes, wie weet.. Ouderen hebben er al in gezeten (Ook gewoon op straat) dus als ze ook in GTA IV zitten zou ik niet verbaasd zijn. :)

Geplaatst:
comment_833893

Het zou op zich wel grappig zijn, en het spel lijkt dan wat meer ''Echt''.

Maar zoals anderen al zegge is het wel een beetje raar zo klein kind doodschieten,

maar het is ook maar een spel

Geplaatst:
comment_833900

Er komen geen kinderen in Grand Theft Auto IV. Dat kan gewoon niet. Er zijn te veel rechten en wetten voor. En mist één van jullie hier echt dat er geen kinderen in GTA zitten. Ik mis dat helemaal niet, en van mij hoeft dat er ook helemaal niet in.

Bejaarden zitten er wel in, want die hebben we al op de screens kunnen zien.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_834512

Mjaa , Het is wel Gta dus een game. Je moet het niet opvatten als het in RL gebeurd. En als je niet van schieten ( Dmen) houdt , Dan heeft het echt geen nut om gta IV te kopen , Dan kan je beter een sport / race game kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.