Jump to content

Wat is leuker?in het dolle schieten of rijden of missie?

Geplaatst:
comment_559153

Hey allemaal je ziet het al wat vind je nou leuker...

Missies of gewoon lol maken in vice city ik meer dit...

(Doe ik elke keer :bonk: )

Ik wil hem uitspelen en dan heel veel lol maken maar dan heb ik soms echt geen zin daarin maar ga ik mensen uitmoorden en in het dolle rijden...

Dus wat vindt jij nou leuker???typ het hier... 8)

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_561875

ik vind het leuk op gangst te schieten en mijn empiral imperium uit te breiden

en omdat ik bij unfriendly compition vastzit doe ik maar door

ps:ik ga naar mijn pa om die missie aan iemand anders te laten doen

maar ik weet niet wanneer. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_561973
ik vind het leuk op gangst te schieten en mijn empiral imperium uit te breiden

en omdat ik bij unfriendly compition vastzit doe ik maar door

ps:ik ga naar mijn pa om die missie aan iemand anders te laten doen

maar ik weet niet wanneer. :)

Is ie zo moeilijk die missie? :schater:

Geplaatst:
comment_562031

Ik ben ook iemand van: eerst alle hoofdmissies * tussendoor ook wel wat zijmissies en wat knallen enzo

* en daarna werken aan de 100%, waar ik toevallig nu mee bezig ben. Zo heb ik het altijd nog bij elke gta gedaan:puh:

dat puh moet eigenljik zoon smily met zoon tongetje zijn haha.. alleen is dat op de pc waar ik nu op zit niet mogelijk. op me andere pc wel hehe

Bewerkt: door Big Vic Vance

Geplaatst:
comment_562916

Meestal rijd ik wat rond. Knal wat polities dood. Daarna een lange achtervolging met veel Unique Jumps. Of rijd wat rond. En doe een rampage. Ik ben nu ook bezig met de volle 100% 8)

Geplaatst:
comment_563237

Mijn hobby is tanks sparen. Ik probeer altijd zo snel mogelijk 6 ster te krijgen, dan een tank te nakken en dan in m'n garage te zetten. Het stomme is dat als je die tank in je garage doet op het 2e eiland (maakt niet uit welke garage), dan verdwijnt hij. Het is opzich niet heel erg, want dan kan je het nog een keer doen. Ook je mafia rating (of hoe je het moet noemen) gaat omhoog, hoewel ik nog steeds hitman ben.

Maar als je mij een gun geeft met veel kogels probeer ik dus zoveel mogelijk ster te krijgen.

Geplaatst:
comment_563808

Eerst veel lol maken, dan wat missies, terug lol maken, terug missies, terug lol maken, terug missies, ...

Als je na 2 weken door je missies heen bent is het niet zo leuk meer.

Geplaatst:
comment_563814

ik zit vast in een missie en dan doe ik wat rare stunts ff wat maffia's ban gmaken en ze uitroeien aan de zijmissies werekn en nog zo dingen om me 100procent te behalen

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_577129

Ik doe het bij iedere GTA hetzelfde , dus eerst speel ik met cheats en als ik daar de 99% heb bereikt begin ik een nieuwe savegame en speel ik het spel uit zonder cheats tot 100% ;).

Tussendoor maak ik veel lol , meestel politie's afknallen of mensen in de supermarkt een kopje kleiner maken :D !

Geplaatst:
comment_578732

Ik vind het allebei wel leuk, maar met in het dolle schieten heb je er niet heel lang plezier aan. Met missies weer wel. Ik denk dat ik missies toch leuker vind.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.