Volgend jaar wordt het album van de vermoorde Proof (D-12) uitgebracht. Het album zal ‘Time Will Tell’ gaan heten en bevat 18 tracks die geschreven en opgenomen zijn door Proof. Proof werd uitgedaagd door DJ Jewels Baby om het album binnen 24 uur op te nemen, wat uitmondde in dit resultaat.
Het album is opgenomen bij DJ Jewels thuis. Volgens de labelbaas moet er een film gemaakt worden over de totstandkoming van het album, omdat niemand die kant van Proof kende. “Deze film moet laten zien hoe serieus Proof was. Zodra hij de studio in kwam, begonnen we met het werk en hij stopte niet tot het album af was”, aldus DJ Jewels Baby.
Bron: Juize
---
Als dit album te koop is ga ik hem meteen kopen, want ik heb veel respect voor Proof. (En niet alleen omdat hij is doodgeschoten etc. want daarvoor was ik ookal groot fan ) Ik heb zijn album 'Searching For Jerry Garcia' en diverse mixtapes van hem gehoord (O.a. 'Hand 2 Hand, Oil Can Angel etc.) en die vond ik zwaar relaxt, dus kan niet wachten op dit album.
Volgend jaar wordt het album van de vermoorde Proof (D-12) uitgebracht. Het album zal ‘Time Will Tell’ gaan heten en bevat 18 tracks die geschreven en opgenomen zijn door Proof. Proof werd uitgedaagd door DJ Jewels Baby om het album binnen 24 uur op te nemen, wat uitmondde in dit resultaat.
Het album is opgenomen bij DJ Jewels thuis. Volgens de labelbaas moet er een film gemaakt worden over de totstandkoming van het album, omdat niemand die kant van Proof kende. “Deze film moet laten zien hoe serieus Proof was. Zodra hij de studio in kwam, begonnen we met het werk en hij stopte niet tot het album af was”, aldus DJ Jewels Baby.
Bron: Juize
---
Als dit album te koop is ga ik hem meteen kopen, want ik heb veel respect voor Proof. (En niet alleen omdat hij is doodgeschoten etc. want daarvoor was ik ookal groot fan
) Ik heb zijn album 'Searching For Jerry Garcia' en diverse mixtapes van hem gehoord (O.a. 'Hand 2 Hand, Oil Can Angel etc.) en die vond ik zwaar relaxt, dus kan niet wachten op dit album.