Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48158 waarr kan ik die in godsnaam vinden want ik zoek me rot maar kan dat ding niet vinden weet iemand waar die s?? alvast bedankt
Geplaatst: 14 november 200420 jaren comment_48620 HALLO Allemaal, Kan iemand mij aub vertellen wat juist het import-onderdeel van die missies is? Ik weet wel hoe je wagens exporteert maar hoe kan je er eentje importeren? HELP ME!
Geplaatst: 14 november 200420 jaren Auteur comment_48637 bij dat bord waar de wagens op staan die je kan exporteren dan moet je op driehoekje drukken en dan selecteerd hij automatish een dag en dan kan je kiezen tussen de wagens die daar staan en die worden dan op het schip gezet en je moet ze dan met de kraan er af halen
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49644 hoe ziet de euros er eigenlijk uit, want ik heb echt geen flauw idee ik heb er geloof ik nog nooit in gereden Een plaatje er bij zal wel makkelijk zijn
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49745 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure:
Geplaatst: 17 november 200420 jaren Auteur comment_49762 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure: je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt dat vind ik tenminste
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49768 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure: je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt dat vind ik tenminste k bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af...
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50868 weet iemand nou waar die sentinel staat>>??? Heb hem gevonden in de moviestudio in los santos (niet die met die sniper maar waar je een ak en een sawn-off vind)Als je de poort binnenrijd links tussen die "huisjes" greetz
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50872 bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af... Dan ben je er nog niet hoor. Je moet eerst een aantal missies doen in san fierro tot je de missie van cesar : Customs Fast Track gedaan hebt en vanaf dan kan je auto's exporteren greetz
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51037 hey mensen kunnen jullie mij ook effe helpen om deze auto,s te vinden Sentinel Infernus Feltzer die kan ik maar niet vinden wel is het cool dat je die monster kan inporteren
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51414 De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart. Feltzer ben ik een paar maal tegen gekomen bij het vliegveld van SF. (gebruik de EDIT knop ipv. een extra post)
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61715 waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijtwant die heb ik nodig voor die import export missie alvast bedankt weet iemand de sentinel en de feltzer te staan, thanx
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61723 waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijtwant die heb ik nodig voor die import export missie alvast bedankt waar zijn de feltzer en de sentinel
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61730 De felitzer en de sentinel kun je meestal vinden in de duurdere buurten van San fierro Financial b.v daar rijden er veel rond
Geplaatst: 11 december 200420 jaren comment_61767 Yes ik heb ze alle 30 ingeleverd maar welke auto krijg je extra by 10 autos geimporteerd en by 30? er is geen nieuwe opgevallen!! pls iemand tell me! Ik dacht dat je bij 30 een vortex (hoovercraft) krijgt, maar bij 10 heb ik geen idee, 'k weet wel dat je bij 5 de monster krijgt.
waarr kan ik die in godsnaam vinden want ik zoek me rot maar kan dat ding niet vinden weet iemand waar die s?? alvast bedankt