Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_48620

HALLO Allemaal,

Kan iemand mij aub vertellen wat juist het import-onderdeel van die missies is?

Ik weet wel hoe je wagens exporteert maar hoe kan je er eentje importeren?

HELP ME!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_48637

bij dat bord waar de wagens op staan die je kan exporteren dan moet je op driehoekje drukken en dan selecteerd hij automatish een dag en dan kan je kiezen tussen de wagens die daar staan en die worden dan op het schip gezet en je moet ze dan met de kraan er af halen :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_49762
uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure:

je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro

het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt

dat vind ik tenminste :)

Geplaatst:
comment_49768
uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA.  :unsure:

je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro

het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt

dat vind ik tenminste :)

k bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af...

Geplaatst:
comment_50868
weet iemand nou waar die sentinel staat>>???

Heb hem gevonden in de moviestudio in los santos (niet die met die sniper maar waar je een ak en een sawn-off vind)Als je de poort binnenrijd links tussen die "huisjes"

greetz

Geplaatst:
comment_50872
bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af...

Dan ben je er nog niet hoor.

Je moet eerst een aantal missies doen in san fierro tot je de missie van cesar : Customs Fast Track gedaan hebt en vanaf dan kan je auto's exporteren

greetz

Geplaatst:
comment_51037

hey mensen kunnen jullie mij ook effe helpen om deze auto,s te vinden

Sentinel

Infernus

Feltzer

die kan ik maar niet vinden

wel is het cool dat je die monster kan inporteren

Geplaatst:
comment_51414

De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart.

Feltzer ben ik een paar maal tegen gekomen bij het vliegveld van SF.

(gebruik de EDIT knop ipv. een extra post)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_61715
waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijt

want die heb ik nodig voor die import export missie

alvast bedankt

weet iemand de sentinel en de feltzer te staan, thanx

Geplaatst:
comment_61723
waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijt

want die heb ik nodig voor die import export missie

alvast bedankt

waar zijn de feltzer en de sentinel

Geplaatst:
comment_61767
Yes ik heb ze alle 30 ingeleverd maar welke auto krijg je extra by 10 autos geimporteerd en by 30? er is geen nieuwe opgevallen!! pls iemand tell me!

Ik dacht dat je bij 30 een vortex (hoovercraft) krijgt, maar bij 10 heb ik geen idee, 'k weet wel dat je bij 5 de monster krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.