In de buurt van dat BMX-park, staat zo'n gebouw waar je in kunt kijken, en ergens op een van de hoogste verdiepingen (als je met de jetpack omoog vliegt) zie je een rare kaart van San Andreas met wolkjes en pijltjes erop Ik had mezelf op de pc versie erin geteleporteerd, en ik had een heel duidelijke screenshot maar ik heb de pc versei niet meer, en de screen ook niet Maar zou die kaart het weer in San Andreas kunnen voorspellen binnen 48 spelminuten ofzo, en dat het weer dan weer opnieuw begint? Ik zet later wel even een kaartje met misschien een screenshot
In de buurt van dat BMX-park, staat zo'n gebouw waar je in kunt kijken, en ergens op een van de hoogste verdiepingen (als je met de jetpack omoog vliegt) zie je een rare kaart van San Andreas met wolkjes en pijltjes erop
Ik had mezelf op de pc versie erin geteleporteerd, en ik had een heel duidelijke screenshot maar ik heb de pc versei niet meer, en de screen ook niet
Maar zou die kaart het weer in San Andreas kunnen voorspellen binnen 48 spelminuten ofzo, en dat het weer dan weer opnieuw begint? Ik zet later wel even een kaartje met misschien een screenshot