November 13, 200421 yr Kheb hier al een paar mensen zien vragen waar de patriot zich zou bevinden.. Het is een soort hummer en je kan hem vinden op de parking van het ziekenhuis in Las Venturas. Als er nog lokaties zijn plaats ze hier maar.. Sorry als het al gezegd is geweest waar die is, maar ik dacht dat het handig zou zijn voor mensen die het nog zoeken..
November 13, 200421 yr er staat er ook 1 aan de rand van de no-fly zone er staat ook een helicopter een een rhino in een hangaar
November 24, 200421 yr Kun je een kaatje maken waarop je aan geeft waar de patriot dan staat in LS ik ben hem aan het zoeken maar vind het niet en in easter basin krijg ik hem niet groetjes
November 25, 200421 yr Allemaal oud nieuws patriot is niet zo byzonder swat truck(soort tank) en swat van die zijn vet maar were are they!!!!!!!
November 25, 200421 yr ik vind ehm nog niet help! Jij zit in los santos daar is ie er neit doe wat missies en ga naar san fiero naar easter basin :blink:
November 25, 200421 yr De gta master let nou eens op die dubbel postst je hebt een edit knopje! Trouwens de patroit is dan wel niet zo bijzonder alleen je hebt hem wel nodig voor import. Hier is met rood aangegeven waar de Patroit allemaal staat
November 25, 200421 yr thanks pall trauwens GTA master hoe kan jij weten waar ik ben ik heb de 3 eilanden al dus
Kheb hier al een paar mensen zien vragen waar de patriot zich zou bevinden..
Het is een soort hummer en je kan hem vinden op de parking van het ziekenhuis in Las Venturas.
Als er nog lokaties zijn plaats ze hier maar..
Sorry als het al gezegd is geweest waar die is, maar ik dacht dat het handig zou zijn voor mensen die het nog zoeken..