Jump to content

hoeveel procent ben jij al

stefan0077

119 leden hebben gestemd

1. 1. hoeveel procent al

• 0 T/m 25 %
      20
    • 25 T/m 50 %
      28
    • 50 T/m 75 %
      17
    • 75 T/m 100 %
      47

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JasonStatham

3

• Dark_Zemy

3

• Mister.X

2

• PIERRO P

2

Geen idee hoe je screens maakt van je PSP 8) Maar een tip van mij, nou het is niet een tip voor een missie. Maar bij de filmstudio staat een bus, een coach. Ga daar in dan krijg je de sub-missie CRASH. Echt leuk moet je gewoon heel veel schade aanrichten met de bus op auto's best wel een leuke job. Je verdient er ook nog geld mee! Of ga gewoon een beetje stunten met een PCJ-600 of Sanchez. Een paar Unique Jumps zijn ook altijd wel leuk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :Y

Mazzel 8)

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al eerder vermeld is, maar nog een tip voor als je gebouw wordt aangevallen: zzAls je geen zin hebt om het gebouw te beschermen maar je wil ook niet dat het gebouw te damaged raakt, zoek dan snel iets om een missie te starten. Als je de missie hebt gestard zullen de aanvallen van je vijand stoppen. Zeg het maar als dat al eerder is vermeld want dan heb ik het waarschijnlijk niet opgemerkt

Delen op andere websites

• 5 maanden later...
100%. had nooit zin om die taximissie te doen maja heb hem pas tog maar een keer gedaan en uiteindelijk tog nog de honderd procenten gehaald!

Ja de taximissies zijn wel nogal saai na een tijdje.

Ik zit zelf rond de 51%.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...