Geplaatst: 17 december 200618 jaren comment_561756 ik wil een nieuwe map maken voor GTA weet iemand een goed program waarmee ik dat kan doen . ik had namelijk een goed program gevonden maar was een demo het noemde panorama terein editor demo . maar met deze demo kan ik geen maps opslaan . weet iemand ook zo'n program waarmee ik zo van die maps kan maken zoals hetzelfde als panorama terein editor Demo . hartelijk dank .
Geplaatst: 17 december 200618 jaren comment_561855 bedoel je dat je bij gta met bestaande objecten een nieuwe map wilt maken? met MEd of bedoel je zelf objecten maken zie hier voor 3D programmas Bewerkt: 17 december 200618 jaren door EXIT
Geplaatst: 17 december 200618 jaren comment_562070 Ga nou maar eerst => hier <= kijken en leren modelen en ingame krijgen en meer en dan nog eens vragen. Succes, Grtz Puma.
ik wil een nieuwe map maken voor GTA weet iemand een goed program waarmee ik dat kan doen .
ik had namelijk een goed program gevonden maar was een demo het noemde panorama terein editor demo .
maar met deze demo kan ik geen maps opslaan .
weet iemand ook zo'n program waarmee ik zo van die maps kan maken zoals hetzelfde als panorama terein editor Demo .
hartelijk dank .