Het kan zijn dat je de afgelopen week een topic van mij bent tegen gekomen waar ik de vraag stel of ik een PSP op Xbox 360 moet kopen.
Ik heb heel veel advies gekregen van onder andere Summerbase en Pietje II. Na de hele tijd hebben nagedacht over wat ik nou moest gaan kopen kwam ik op een ander idee .
Een nieuwe PC.
Bovenstaande is voor mij eigenlijk wel een must. Volgend jaar wil ik ICT gaan studeren en mijn huidige PC heeft een beetje verotte specs
* Processor is 664 Mhz
* Werkgeheugen is maar slechts 64 MB
* De videokaart is maar 8 MB
* Er draait Windows XP op maar vraag niet hoe
Voordat ik een nieuwe PC ga uitzoeken stel ik voor mezelf eerst even een aantal vragen. Het belangrijkste is natuurlijk ; wat wil je er zoal op gaan doen?
De belangrijkste dingen voor mij die ik moet kunnen doen op een pc zijn:
* Internet gebruiken zonder dat de pagina vastloopt en ik meldingen krijg dat er geen virtueel geheugen is.
* Muziek downloaden, dus een grote hardeschijf is wel handig
* Ik moet MSn kunnen gebruiken
* De PC moet geschikt zijn voor Windows XP en Microsoft Office, ook wel belangrijk is dat deze lekker soepel lopen en het dus geen kwartier duurt voordat mijn pc aan staat.
Games hoef ik er niet op te spelen want daar heb ik een Xbox voor.
Deze computer van Acer kwam ik tegen op het internet, ik vind hem wel goed;
Vrienden van mij raden hem af omdat er een Celeron proseccor in zit. Ik zelf heb daar niet zo heel veel verstand van dus misschien kan iemand hier mij wat uiteg geven over wat ik met deze pc kan en wat niet kan.
Ey,
Het kan zijn dat je de afgelopen week een topic van mij bent tegen gekomen waar ik de vraag stel of ik een PSP op Xbox 360 moet kopen.
Ik heb heel veel advies gekregen van onder andere Summerbase en Pietje II. Na de hele tijd hebben nagedacht over wat ik nou moest gaan kopen kwam ik op een ander idee
.
Een nieuwe PC.
Bovenstaande is voor mij eigenlijk wel een must. Volgend jaar wil ik ICT gaan studeren en mijn huidige PC heeft een beetje verotte specs
* Processor is 664 Mhz
* Werkgeheugen is maar slechts 64 MB
* De videokaart is maar 8 MB
* Er draait Windows XP op maar vraag niet hoe
Voordat ik een nieuwe PC ga uitzoeken stel ik voor mezelf eerst even een aantal vragen. Het belangrijkste is natuurlijk ; wat wil je er zoal op gaan doen?
De belangrijkste dingen voor mij die ik moet kunnen doen op een pc zijn:
* Internet gebruiken zonder dat de pagina vastloopt en ik meldingen krijg dat er geen virtueel geheugen is.
* Muziek downloaden, dus een grote hardeschijf is wel handig
* Ik moet MSn kunnen gebruiken
* De PC moet geschikt zijn voor Windows XP en Microsoft Office, ook wel belangrijk is dat deze lekker soepel lopen en het dus geen kwartier duurt voordat mijn pc aan staat.
Games hoef ik er niet op te spelen want daar heb ik een Xbox voor.
Deze computer van Acer kwam ik tegen op het internet, ik vind hem wel goed;
Klik even hier
Vrienden van mij raden hem af omdat er een Celeron proseccor in zit. Ik zelf heb daar niet zo heel veel verstand van dus misschien kan iemand hier mij wat uiteg geven over wat ik met deze pc kan en wat niet kan.
Bedankt,
Blink