Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562325 Wie kan mij even van het begin tot eind uitleggen hoe ik de driver mod van hier precies moet downloaden? Hij doet het neit...
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562340 Wie kan mij even van het begin tot eind uitleggen hoe ik de driver mod van hier precies moet downloaden? Hij doet het neit... Gek, bij mij doet hij het wel. Probeer hem anders eens te downloaden van een andere site, bijvoorbeeld van »deze« of »deze«. Bij de laatste zit hij inbegrepen bij 'Spaceeinstein's All In One Mod.'
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562360 Thanks! En nu? Bewerkt: 18 december 200618 jaren door Koen-
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562370 Thanks!En nu? Dat staat in de reamde. Als je de mod hebt gedownload zal je 3 bestanden tegen komen; 'handling.cfg', 'MAIN.SCM' en 'SCRIPT.IMG'. Het bestandje 'handling.cfg' plaats je in de volgende map: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data. De overige 2 bestanden; 'MAIN.SCM' en 'SCRIPT.IMG' plaats je in de volgende map: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Start een nieuwe game, de savegames zullen het niet meer doen. Let op: Maak wel een back-up van deze drie bestanden, zo heb je altijd nog het orginele bestand achter de hand! @ Hieronder, als je een back-up maakt van je bestanden, en die bestanden vervang je weer door de gedownloade, zullen je savegames het gewoon weer doen. Bewerkt: 18 december 200618 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 18 december 200618 jaren Auteur comment_562371 Savegames zullen het niet meer doen? Nvm dan...
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_564990 Savegames zullen het niet meer doen? Nvm dan... Als je de mod weghaalt, of sa opnieuw instaleerd blijven je save games hoor en dan kan je ze WEL gebruiken Alleen heb je dan niet de mod meer.
Wie kan mij even van het begin tot eind uitleggen hoe ik de driver mod van hier precies moet downloaden? Hij doet het neit...