Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562900 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562901 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan zeje kan er niet in, ze staan ook (bijna) nooit stil. je kan er wel op (dmv jetpack) en dan meeliften...ik kom er vaak onder, das pas rottig, zeker als hij gaat stilstaan terwijl je eronder ligt @hieronder: 3 seconden! Ik ben gewoon übersnell! Bewerkt: 19 december 200618 jaren door DX11
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562902 Nee dat is jammer genoeg niet mogelijk... EDIT: Net was er helemaal geen DX11... Wordt traag Bewerkt: 19 december 200618 jaren door VWO-er
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562906 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze Je kan er jammer genoeg niet in en ze ook niet besturen, je kan er wel met behulp van een Jetpack op gaan staan en zo lekker meeliften. Je kan de trein wel besturen (deze stopt ook voor CJ's garage in Doherty, San Fierro) Er is trouwens wel een mod waarmee je in de tram kunt staan. Ik zal hem even opzoeken. Je kan de mod hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet installeren zeg je het maar even. Succes! Bewerkt: 19 december 200618 jaren door Typhoon
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563249 kem een vraag mods kan da ook vo de playstation ? nee zekers sheerz
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563257 mods kunnen alleen op pc omdat je met modden de bestanden van SA veranderd.
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608942 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze Je kan er jammer genoeg niet in en ze ook niet besturen, je kan er wel met behulp van een Jetpack op gaan staan en zo lekker meeliften. Je kan de trein wel besturen (deze stopt ook voor CJ's garage in Doherty, San Fierro) Er is trouwens wel een mod waarmee je in de tram kunt staan. Ik zal hem even opzoeken. Je kan de mod hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet installeren zeg je het maar even. Succes! Je kan er wel in maar je kan ze niet besturen want ik kon erin maar de tram reed niet meer verder misschien is het een bug maar ik weet het niet
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608965 Dat is waarschijnlijk een bug of een glitch. Je zou normaal onder de tram moeten komen. Je kan er wel op komen.
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609301 Je kan wel modde op playstation maar das heeeeeeel ingewikkeld ik weet niet hoe het zit, maar das echt super moeilijk ik heb wel ooit wat van gezien hoe je het moet doen maar ik heb het niet gelezen het zijn mega veel handelingen en je moet er dinge voor kopen en alles dus begin er maar niet aan
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609308 Je kan wel modde op playstation maar das heeeeeeel ingewikkeld ik weet niet hoe het zit, maar das echt super moeilijk ik heb wel ooit wat van gezien hoe je het moet doen maar ik heb het niet gelezen het zijn mega veel handelingen en je moet er dinge voor kopen en alles dus begin er maar niet aan helemaal niet moelijk, je hebt er maar 1 chipje voor nodig en meer (mag niet) zeg ik niet. >>> Door Dutchy3010: Waarom zeg je dit dan? Tamelijk nutteloze post, omdat je niets mag zeggen... <<<
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609389 hier zijn al zoveel topics over tik maar in bij zoeken tram dan vind je heel veel topics met reacties >>> Door Bling: Beetje late reactie van je, nietwaar? Het antwoord is immers al gegeven, en het is dus niet nodig om achteraf nog met dit soort opmerkingen voor de dag te komen. <<<