Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_562918 Target-lock/auto-aim, net hoe je het noemen wil . Ok, nu even sirieus: Is er ook Target-lock/auto-aim op de PC?? Ik dacht dat je het ergens kon vinden in je options, maar kan het niet vinden . Weet iemand iets?
Geplaatst: 22 december 200618 jaren Auteur comment_564540 Geeft niet hoor . Maar het kan dus wel, je moet hem op Joystick zetten en dan kan je nog je camera bewegen door op de 2, 4, 6 en 8 op je numpad, de rechter cijfers van je toetsenbord, te drukken. Conclusie: 'Het' kan
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_564930 Wat vinden mensen zo fijn aan auto-lock? Het wordt alleen maar veel makkelijker, maar zo moeilijk is het toch niet?
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_564944 Dan gaat de persoon waar je op schiet ook sneller dood , want dan raak je hem constant en al je zelf richt wil je nog wel eens mis schieten.. dat mis schieten los je op door gewoon op het hoofd te mikken 1 bullet en het is over
Geplaatst: 23 december 200618 jaren Auteur comment_565191 Ik vind het niet zo erg dat het niet 'echt' kan. Ik wou het gewoon even weten . Normaal schiet ik ook goed .
Target-lock/auto-aim, net hoe je het noemen wil
. Ok, nu even sirieus: Is er ook Target-lock/auto-aim op de PC?? Ik dacht dat je het ergens kon vinden in je options, maar kan het niet vinden
. Weet iemand iets?