Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563011 Er zijn al heel wat mensen die VCS al hebben uitgespeeld dus ik dacht: Wordt het niet tijd dat er ook een VCS quiz komt? Ik open hem nu! De eerste vraag luidt, heel simpel om mee te beginnen: Hoe heet de hoofdpersoon van GTA:Vice City Stories? Bewerkt: 19 december 200618 jaren door Wakkiegeslacht
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563018 Er zijn al heel wat mensen die VCS al hebben uitgespeeld dus ik dacht: Wordt het niet tijd dat er ook een VCS quiz komt? Ik open hem nu! De eerste vraag luidt, heel simpel om mee te beginnen:Hoe heet de hoofdpersoon van GTA:Vice City Stories. Victor Vance
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563028 Heel leuk, zo'n quiz, maar je bent vast over het hoofd gezien dat er al een quiz in omloop is. Klik =>hier<= maar eens. Daar zie je dat de =>laatste vraag<= die door mij gesteld is nog altijd onbeantwoord is. Probeer die vraag eerst maar eens te beantwoorden, het zal niet lang meer duren voordat dit topic gesloten wordt.
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563029 dan doe ik ook een makkelijke: Wie is de Broer van de hoofdpersoon, die we ook kennen uit GTA:VC? laat maar Bewerkt: 19 december 200618 jaren door Bassiej26
Er zijn al heel wat mensen die VCS al hebben uitgespeeld dus ik dacht: Wordt het niet tijd dat er ook een VCS quiz komt? Ik open hem nu! De eerste vraag luidt, heel simpel om mee te beginnen:
Hoe heet de hoofdpersoon van GTA:Vice City Stories?
Bewerkt: door Wakkiegeslacht