Geplaatst: 21 december 200618 jaren comment_564114 Je kan de granaat vervangen door een BIJV: rotje, en dan het effect van de explosie vranderen. en knal!
Geplaatst: 21 december 200618 jaren comment_564124 Je kan de granaat vervangen door een BIJV: rotje, en dan het effect van de explosie vranderen. en knal! Leuk idee (volgens mij bestaat zoiets al, weet ik niet zeker ) alleen zo een kleine knal dan is er ook toch niks aan? een super-duper-nitraat ofzo ?
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564250 hmmm... ik wil dit best doen, maar het modellen zal niet lukken ('ik kan het toch proberen?' Gij probeert helemaal niets!') (heb geen ervaring en gen goede programma's) maar de explosie zal niet zo moeilijk zijn. dus het is de normale granaat die moet worden vervangen, niet? Bewerkt: 22 december 200618 jaren door $NeoSyp$
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570338 hier een link! Klik staat een nitraat, rocketlancher met vuurpijl+sterrenflitser+babypijl lancer in! best geinig, heb hem zelf ook
Je kan de granaat vervangen door een BIJV: rotje, en dan het effect van de explosie vranderen. en knal!