Jump to content
Geplaatst:
comment_564170

De titel zegt het al,wat vindt je het aller aller aller leukste ehm... Iets in VCS...?

Ik persoonlijk de stad etc. de gun,missies kortom haast alles.(Aangezien dit de allereerste GTA dat ik speel)

Ik vind ook als je de missie ''In the air tonight'' heb gedaan dat je dan een supergave video clip kan kijken oftewel een concert het is gewoon een top spel...

Dus wat vinden JULLIE nou het aller leukst in de game antwoord graag! :puh:

Laterz,GTAVCSFreak

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_832784

De slagwapens, vuurwapens zijn ook leuk maar deze slagwapens en snijwapens zijn echt te gek :)

Ook het concert bij Phill Collins vind ik fantastich :D

Ook is het leuk om mensen op tepakken en in het water te smijten! :puh:

Bewerkt: door Dark_Zemy

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_845032

wel ik vind zowat alles leuk maar het allerleukste vind ik om met wagen gewoon rustig de stad rond te cruisen en af en toe is een maffe stunt doen en wat op politiemannetjes shooten :dans:

Geplaatst:
comment_846065

leuk dat je weer winkels kan beroven :tu:

dan loop ik zo met mijn colt45 zo een elektronica-winkel in bedreig ik het personeel,sloop de apparatuur met mijn knuppel en daarna breek ik de nek van de verkoper en grijp ik het geld en dan wegwezen 8) muahahahaha

Geplaatst:
comment_847923

De huntern,sea sparrow,Accidents will happen,ondersteboven vliegen met de skimmer(dan bereik je hoger dan de limiet zelf)en natuurlijk de missies van Lance.

Geplaatst:
comment_849330

Ik vind het ook ontzettend leuk dat deze GTA nog over wat humor beschikt :D

vooral met lance :puh:

"YOU CAN'T JUST SHUT THE FUCK UP YOU STUPID GORILLA?????"

:puh: zoiets was het :puh:

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1232761

Ik vind dat gebied bij het vliegveld, en ook het vliegveld heel leuk. Veel jumps, vaak rijden er snelle voertuigen rond, etc. Gewoon de beste plaats om de pliesie gek te maken :)

En het vliegen zelf vind ik ook leuk, de hele tijd over fort baxter, en dan tellen hoevaak het lukt :7 (mn record is er 54 keer over, en toen was mn biplane kapot...)

Oja, en het golfen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.