Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564449 weet iemand hoe het lettertype van gta heet of waar ik die kan downloaden?? alvast bedankt
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564450 weet iemand hoe het lettertype van gta heet of waar ik die kan downloaden??alvast bedankt Het font van GTA San Andreas heet; 'Diploma' en is »hier« te downloaden. Na het downloaden het bestand uitpakken en het .TT bestand plaatsen in: Deze Computer/../WINDOWS/Fonts. Bewerkt: 22 december 200618 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 22 december 200618 jaren Auteur comment_564454 weet iemand hoe het lettertype van gta heet of waar ik die kan downloaden?? alvast bedankt Het font van GTA San Andreas heet; 'Diploma' en is »hier« te downloaden. Na het downloaden het bestand uitpakken en het .TT bestand plaatsen in: Deze Computer/../WINDOWS/Fonts. bedankt eigenlijk bedoelde ik het lettertype waarmee ze grand theft auto schrijven weet iemand die toevallig ook??
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564462 weet iemand hoe het lettertype van gta heet of waar ik die kan downloaden?? alvast bedankt Het font van GTA San Andreas heet; 'Diploma' en is »hier« te downloaden. Na het downloaden het bestand uitpakken en het .TT bestand plaatsen in: Deze Computer/../WINDOWS/Fonts. bedankt eigenlijk bedoelde ik het lettertype waarmee ze grand theft auto schrijven weet iemand die toevallig ook?? Het font waarmee 'Grand Theft Auto' is geschreven heet; 'Pricedown' en is »hier« te downloaden. Ook hiervoor: Na het downloaden het bestand uitpakken en het .TT bestand plaatsen in: Deze Computer/../WINDOWS/Fonts.
Geplaatst: 22 december 200618 jaren Auteur comment_564470 nogmaals bedankt hoe kan ik zorgen dat ik het in word kan gebruiken >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop .<<<
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564530 hoe kan ik zorgen dat ik het in word kan gebruiken Als je hem in deze map hebt geplaats; Deze Computer/../WINDOWS/Fonts, kun je hem overal gebruiken. Je kan hem dus ook voor Word, MSN etc. gebruiken.
Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564581 hoe kom je daar Klik op Verkenner, en dan ga je zoeken naar de map C:\Windows\Fonts Je kan ook het adres kopiëren en plakken in je Verkenner. Ik begin met C, omdat daar Windows op geïnstalleerd staat. Bij jou kan dit ook D of E (of iets anders) zijn. Edit: Je kan ook klikken op Deze Computer, en dan zoeken naar de map C:\Windows\Fonts Bewerkt: 22 december 200618 jaren door Thundercover
Geplaatst: 23 december 200618 jaren Auteur comment_565165 hoe kom je daar Klik op Verkenner, en dan ga je zoeken naar de map C:\Windows\Fonts Je kan ook het adres kopiëren en plakken in je Verkenner. Ik begin met C, omdat daar Windows op geïnstalleerd staat. Bij jou kan dit ook D of E (of iets anders) zijn. Edit: Je kan ook klikken op Deze Computer, en dan zoeken naar de map C:\Windows\Fonts je kunt ook klikken op start, instellingen, configuratiescherm, lettertype dan kom je er ook
weet iemand hoe het lettertype van gta heet of waar ik die kan downloaden??
alvast bedankt