Geplaatst: 22 december 200618 jaren comment_564516 hoe word gta4 echt totaal anders of net als de reeks vanaf gta3 alleen dan mooier
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599923 Auto's stelen zit er nog wel in (kijk maar naar de naam: Grand Theft Auto vrij vertaald: Grote Auto Dieven) maar ik vond bij een vriend de RAGE Engine tegenvallen maar dat kan aan mij liggen
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599941 Heb je het spel dan? Maargoed, i kvind het wel een verbetering in vergelijking met SA.
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599964 Heb je het spel dan? Maargoed, i kvind het wel een verbetering in vergelijking met SA. Ik heb Table Tennis niet maar een vriend hij liet het zien en toen dacht ik zoiets van: Oh en dit gaan ze in GTA IV gebruiken het is natuurlijk wel beter dan in SA
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600512 Het plaatje ziet er toch wel mooi uit. Maar waar gaat het om bij GTA? De gameplay, natuurlijk dus die graphics hoeven van mij niet top-notch te zijn.
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600541 Als het zo is dat er geen relatie is met de andere GTA games, zal het vast een totaal nieuw spel worden. Ik verwacht dat ze een deel twee gaan maken zoals ze deel 1 hebben gedaan. Hiermee bedoel ik dus dat ze waarschijnlijk weer een reeks games gaan maken met daarna weer GTA IV stories ofzo. Maar hierover kun je natuurlijk nooit zeker zijn. Ik zal het wel jammer vinden wanneer het spel relaties met de oude spellen gaat verliezen
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600691 Het spel gaat draaien op de RAGE engine van R*. Dit is dezelfde engine als: Rockstar presents: Table Tennis. Wat trouwens een vet lijp spel is Enne, ik hoop dat het wel het zelfde soort game word, maar met een totaal andere storyline
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600729 Ik verwacht dat ze een deel twee gaan maken zoals ze deel 1 hebben gedaan. Dat is een goede beschrijving van wat ik ook zou willen.
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_603655 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa Nee, je kunt alleen nog maar tafeltenissen in GTA4
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_603684 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa Nee, je kunt alleen nog maar tafeltenissen in GTA4 Tafeltennisen in GTA IV ?!? tuurlijk kan je rellen veroorzaken en rondlopen anders verliezen ze lekker klanten. maar ik denkt dat je in de war bent met dat Tafeltennisspel die op de Rage Engine zit netals GTA IV
Geplaatst: 5 februari 200718 jaren comment_604003 Ik weet vrijwel zeker dat GTA IV totaal anders wordt, omdat het tja het is bij elke GTA anders en omdat het nu op RAGE draait Het zou zowiezo niet leuk zijn voor de trouwe fans als GTA IV precies hetzelfde wordt
Geplaatst: 6 februari 200718 jaren comment_604667 Hoop wel dat de verhaallijn anders word want het gaat er vaak om dat je de stad overneemt
hoe word gta4 echt totaal anders of
net als de reeks vanaf gta3
alleen dan mooier