Jump to content
Geplaatst:
comment_48485

ik heb nou die vriedin millie maar als ik naar haar huis ga is ze nooit thuis ik ben zelfs 24 uur voor haar huis gestaan maar zxe kwam niet thuis ?????

weet iemand wat er verkeerd is

Featured Replies

Geplaatst:
comment_48989

En ondertussen heb ik die b*tch nog steeds niet thuis getroffen op geen enkel tijdstip.

Moet ik misschien eerst al die groene S missies doen ofzo??

Geplaatst:
comment_48997

Eindelijk was ze een keer thuis.Heb eerst maar een paar opdrachten van die groene S gedaan en toen was ze thuis na 14.00u.Heb haar maar meteen afgeknald :D en de keycard uit haar huis gepakt. :D

Geplaatst:
comment_49094

bij mij bellen die ''vriendinnen'' niet <_<

en helene en katie staan NOOIT waar ze je''vriendin'' wordt <_<

weet iemand hoe je in de AVISPA COUNTRY CLUB kunt komen voor katie want ik kom er niet in??

en wiet iemand waar helene staat in de ammo in bleuberry red country???

Geplaatst:
  • Auteur
comment_49106
Eindelijk was ze een keer thuis.Heb eerst maar een paar opdrachten van die groene S gedaan en toen was ze thuis na 14.00u.Heb haar maar meteen afgeknald :D en de keycard uit haar huis gepakt. :D

kan dat?

Geplaatst:
comment_49193
Eindelijk was ze een keer thuis.Heb eerst maar een paar opdrachten van die groene S gedaan en toen was ze thuis na 14.00u.Heb haar maar meteen afgeknald :D  en de keycard uit haar huis gepakt. :D

kan dat?

Jep dat kan.Je kan dan niet meer de suite die je krijgt als je 100% haalt bij haar krijgen maar ja dat is logisch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.