Kan iemand voor mij de Flying School halen, ik ben tevreden met minimaal brons maar als het mogenlijk is alles goud aub. Bij de eerste 2 opdrachten heb ik zelf al goud behaald. Cheats zijn alleen toegestaan als die ook daadwerkelijk helpen bij het halen v/d missie('s). (Dus geen Riot-cheat o.i.d.)
Als het mogenlijk is ook graag de missie Supply Lines van Zero.
Voor vervoer van Verdant Meadows naar San Fierro kan elk willekeurig voertuig uit de hangar genomen worden (graag geen vervoermiddel uit de garage bij V.M.).
Indien alleen Flying School graag saven in Verdant Meadows.
Indien ook Supply Lines graag saven in Doherty bij de garage.
Het betreft hier 'n PS2 savegame die m.b.v. ARMAX is gecomprimeerd (Crush).
Deze savegame werkt (waarschijnlijk) alleen bij de versie UK-PAL-Platinum van GTA:SA.
Kan iemand voor mij de Flying School halen, ik ben tevreden met minimaal brons maar als het mogenlijk is alles goud aub. Bij de eerste 2 opdrachten heb ik zelf al goud behaald. Cheats zijn alleen toegestaan als die ook daadwerkelijk helpen bij het halen v/d missie('s). (Dus geen Riot-cheat o.i.d.)
Als het mogenlijk is ook graag de missie Supply Lines van Zero.
Voor vervoer van Verdant Meadows naar San Fierro kan elk willekeurig voertuig uit de hangar genomen worden (graag geen vervoermiddel uit de garage bij V.M.).
Indien alleen Flying School graag saven in Verdant Meadows.
Indien ook Supply Lines graag saven in Doherty bij de garage.
Het betreft hier 'n PS2 savegame die m.b.v. ARMAX is gecomprimeerd (Crush).
Deze savegame werkt (waarschijnlijk) alleen bij de versie UK-PAL-Platinum van GTA:SA.
Bewerkt: door _KoE_Mzungu