Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_565039 In de readme staat: Use IMGTool V2 and open gta3.img (located in the models folder) rename feltzer.dff and feltzer.txd to old_feltzer.dff and old_feltzer.txd. Then add the new feltzer.dff and feltzer.txd from the zip file into your gta3.img file, then close IMGTool. Then open VEHICLES.IDE in Notepad and replace the line for the Banshee with this one: 533, feltzer, feltzer, car, FELTZER, FELTZER, null, executive, 10, 0, 0, 0, 0.72, 0.72, 0 Then open HANDLING.DAT in Notepad and replace the line for the Banshee with this one: FELTZER 1600.0 4500.0 2.5 0.0 0.0 -0.15 75 0.80 1.20 0.5 5 260.0 45.0 25.0 R P 7.0 0.52 0 30.0 1.1 0.09 0.0 0.30 -0.10 0.5 0.3 0.25 0.60 35000 40002810 0 1 1 19 Then open CARCOLS.DAT replace the line for the Banshee with this one: feltzer, 73,1, 74,1, 75,1, 77,1, 79,1, 83,1, 110,1, 91,1, 0,0, 13,1, 14,1 Waarom moet je de lijn van de Banshee veranderen? En niet van de Feltzer? Bewerkt: 23 december 200618 jaren door yvea0
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_565042 Als de mod geen effect hoort te hebben op de Banshee is het gewoon een foutje van de maker en moet je gewoon de line van de Feltzer veranderen. Mvg, Moonbeam
Geplaatst: 23 december 200618 jaren Auteur comment_565083 zeker weten? want de banden puilen helemaal uit:P
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_565089 Dan is het gewoon een slechte mod, het bestand carcols (Waar Banshee bij stond) veranderd namelijk alleen de kleuren waarin de auto's 'in het wild' mee rondrijden. Mischien heb je ergens anders een foutje gemaakt of is de mod niet in orde. De meeste auto's zijn meerdere keren gemod dus als ik jouw was zou ik naar een andere versie op zoek gaan als de wielgrote niet goedkomt Mvg, Moonbeam
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_565090 zeker weten?want de banden puilen helemaal uit:P Je kan ook met sami kijken in welke die um verandert.. dan dan op install klikken en j ebent helemaal klaar Als je mij die mod stuurt kan ik ook voor je kijken welke lijn ?
Geplaatst: 23 december 200618 jaren comment_565141 (...)Waarom moet je de lijn van de Banshee veranderen? En niet van de Feltzer? Als de modder een website heeft, moet je er eens op kijken. Waarschijnlijk heeft hij ooit eens een mod gemaakt voor de Banshee, en gebruikt hij nu telkens de zelfde readme (met aangepaste getallen natuurlijk). Niets om zorgen over te maken dus... Blu3ice
In de readme staat:
Use IMGTool V2 and open gta3.img (located in the models folder) rename feltzer.dff and feltzer.txd to old_feltzer.dff and old_feltzer.txd.
Then add the new feltzer.dff and feltzer.txd from the zip file into your gta3.img file, then close IMGTool.
Then open VEHICLES.IDE in Notepad and replace the line for the Banshee with this one:
533, feltzer, feltzer, car, FELTZER, FELTZER, null, executive, 10, 0, 0, 0, 0.72, 0.72, 0
Then open HANDLING.DAT in Notepad and replace the line for the Banshee with this one:
FELTZER 1600.0 4500.0 2.5 0.0 0.0 -0.15 75 0.80 1.20 0.5 5 260.0 45.0 25.0 R P 7.0 0.52 0 30.0 1.1 0.09 0.0 0.30 -0.10 0.5 0.3 0.25 0.60 35000 40002810 0 1 1 19
Then open CARCOLS.DAT replace the line for the Banshee with this one:
feltzer, 73,1, 74,1, 75,1, 77,1, 79,1, 83,1, 110,1, 91,1, 0,0, 13,1, 14,1
Waarom moet je de lijn van de Banshee veranderen?
En niet van de Feltzer?
Bewerkt: door yvea0