- Reacties 69
- Bezichtigingen 4.1k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Thundercover 3 posts
-
marcootje 2 posts
-
Dvt 2 posts
-
NickyHendriks 2 posts
Browser Poll 143 leden hebben gestemd
-
1. Welke Browser gebruik jij?
-
Internet Explorer47
-
Mozilla FireFox89
-
Opera5
-
Safari0
-
Chrome0
-
Anders, namelijk...2
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Om op Internet te komen heb je een Browser nodig. Iedereen heeft er dus eèn. De meeste mensen gebruiken Windows op hun PC en hebben dus standaard Internet Explorer maar er zijn natuurlijk alternatieven.
Internet Explorer 7.0
De nieuwste Internet Explorer van Microsoft is versie 7.0. Het is wel nodig om een legaale windows te hebben want anders gaat hij niet werken. Het uiterlijk van 7.0 lijkt in veel opzichten wel op die van FireFox maar toch kan je zien dat de mensen van Microsoft niet hebben stil gezeten. Alles werkt lekker en het surfen gaat snel genoeg.
Ook het Lettertype dat wordt gebruikt is heerlijk. Lezen en schrijven op de computer was nog nooit zo lekker
Internet Explorer 7.0 Download
Mozilla FireFox 2.0
Mozilla FireFox kwam volgens mij als eerst uit met het gebruik van zogenaamde Tabs. Het werkt namelijk heel simpel. Je drukt op de toets combinatie CTRL+T en je opent een nieuwe webpagina zonder een overvolle taakbalk te krijgen. Ook het surfen in FireFox werkt lekker. Pagina's worden goeg weergegeven.
Minpunt is wel dat je soms veel extensies moet downloaden en dat kan best vervelend zijn.
Het veranderen van het uiterlijk in FireFox is ook heel erg handig.
Mozilla FireFox 2.0
Opera 9.0
Opera heb ik een paar weken gebruikt maar daarna ben ik weer snel overgestapt op een andere browser. De browser werkt vind ik erg langzaam op bijvoorbeeld Laptops, tenminste bij mijn Mentor zat er geen gang in. Voor de rest vind ik Opera wel een goede browser.
Opera
Genoeg over de Browsers, mijn vraag;
Welke Browser gebruik jij en waarom?
Ik gebruik Internet Explorer 7.0. Bovenstaand staat al een beetje beschreven waarom. Ik heb een legaale windows en de browser werkt zoals hij moet werken.
Gelieve argumenten voor je mening te geven, geen fanboys gedrag....dit zou de poll verpesten
Bewerkt: door Thundercover