Met toestemming van sportmoderator NandroDavids organiseer ik de "grote" eindejaarssportquiz.
In de quiz stel ik 30 vragen (die elk ook soms wel 3 vragen bevatten).
Ik heb de quiz gemiddeld tot redelijk moeilijk gemaakt. Voor sommige vragen zal je niets moeten nadenken, bij anderen zullen (hoop ik dan toch ) je hersenen kraken Hangt uiteraard ook vanaf in welke sport je geïntreseerd bent.
De quiz is uiteindelijk geïndigd op 65 punten. Elk antwoord in een vraag bestond uit 1 punt.
Enkel de vraag over Hawk-Eye stond op 3 punten
De Uitslag:
1. HerrieM 62/65
2. M@rt!n55/65
3. NandroDavids54/65
4. Preddy 49/65
5. Colonel Cortez 46/65
6. Ikkes 42/65
7. Samshine 17/65
8. Jensbrikman 4/65
Nadat HerrieM eerder dit jaar al de Sportkenners van NandroDavids won, wint hij nu ook deze Eindejaarssportquiz en mag hij zich terecht de grootste sportmens van het GTAforum noemen
Voor de 2de plaats was het zeer nipt, maar het was dan toch M@rt!n die met 1 puntje voorsprong het zilver wegnam voor sportmoderator NandroDavids.
Een zeer mooi podium!
de 5de, 6de en 7de plaats lagen ook allemaal dicht bij elkaar met scores in de 40, allesbehalve slecht dus!
Samshine en Jensbrikman deden het wat minder goed, maar ze deden toch mee.
En deelnemen blijft toch belangrijker dan winnen
De antwoorden zal ik in een andere post plaatsen zodat jullie kunnen zien waar je een slippertje gemaakt hebt
Aan alle deelnemers een bedankje en vast en zeker tot volgend jaar
Met toestemming van sportmoderator NandroDavids organiseer ik de "grote" eindejaarssportquiz.
In de quiz stel ik 30 vragen (die elk ook soms wel 3 vragen bevatten).
Ik heb de quiz gemiddeld tot redelijk moeilijk gemaakt. Voor sommige vragen zal je niets moeten nadenken, bij anderen zullen (hoop ik dan toch
) je hersenen kraken
Hangt uiteraard ook vanaf in welke sport je geïntreseerd bent.
De quiz is uiteindelijk geïndigd op 65 punten. Elk antwoord in een vraag bestond uit 1 punt.
Enkel de vraag over Hawk-Eye stond op 3 punten
De Uitslag:
1. HerrieM 62/65
2. M@rt!n 55/65
3. NandroDavids 54/65
4. Preddy 49/65
5. Colonel Cortez 46/65
6. Ikkes 42/65
7. Samshine 17/65
8. Jensbrikman 4/65
Nadat HerrieM eerder dit jaar al de Sportkenners van NandroDavids won, wint hij nu ook deze Eindejaarssportquiz en mag hij zich terecht de grootste sportmens van het GTAforum noemen
Voor de 2de plaats was het zeer nipt, maar het was dan toch M@rt!n die met 1 puntje voorsprong het zilver wegnam voor sportmoderator NandroDavids.
Een zeer mooi podium!
de 5de, 6de en 7de plaats lagen ook allemaal dicht bij elkaar met scores in de 40, allesbehalve slecht dus!
Samshine en Jensbrikman deden het wat minder goed, maar ze deden toch mee.
En deelnemen blijft toch belangrijker dan winnen
De antwoorden zal ik in een andere post plaatsen zodat jullie kunnen zien waar je een slippertje gemaakt hebt
Aan alle deelnemers een bedankje
en vast en zeker tot volgend jaar
Bewerkt: door demontventoux