sorry ik houd op met modden het lukt me niet meer daarom wil ik aan alle ervaren modders vragen maak een deluxo uit vice city voor san andreas gewoon standaard want ik wil hem heel graag daarom vraag ik het ik begrijp modden doe je niet 1 2 3 maar het is mischien een leuke uitdaging en ik zou de gene die dit kunnen en willen alvast enorm willen bedanken en daarom mischien zullen de andere hem ook willen downloaden dus please hel me hier een voorbeeld ps die wielen maken hoe ze er uit zien niet uit en de mogelijkheid om te tunen hoefd ook nie
sorry ik houd op met modden het lukt me niet meer daarom wil ik aan alle ervaren modders vragen maak een deluxo uit vice city voor san andreas gewoon standaard want ik wil hem heel graag daarom vraag ik het ik begrijp modden doe je niet 1 2 3 maar het is mischien een leuke uitdaging en ik zou de gene die dit kunnen en willen alvast enorm willen bedanken
en daarom mischien zullen de andere hem ook willen downloaden dus please hel me hier een voorbeeld ps die wielen maken hoe ze er uit zien niet uit en de mogelijkheid om te tunen hoefd ook nie 
en die spoiler hoefd ook niet
Bewerkt: door bus