in dit filmpje zie je een phoenix die gewoon vliegt over de weg
er zijn wel een paar dingen raar
1 als hij instapt gaat er een meisje mee (een vriendin )
2 hij claxoneert een paar keer
3 de phoenix heeft op de achter ruit iets staan dus het is mss een speciale phoenix
4 en als hij aan het rijden is scheuren zijn banden de hele tijd
Maar ik denk dat ik weet hoe hij dat heeft kunnen doen
Als je in de bestanden gaat van GTA:SA (pc) dan kun je een paar data bestanden met kladblok openen en veranderen. Ik heb dit zelf ook al gedaan met GTA:VC met een mooi resultaat . Ik heb de snelheid, tijd tot max snelheid, de controlen over het stuur, ABS, de remmen en nog veel meer veranderd van bepaalden auto's Ik weet niet zeker maar denk wel dat dit ook mogenlijk is bij SA
Dus ik denk dat hij het vorige gedaan heeft en dat de rest niks mee te maken heeft.
Als je dit ook eens wil proberen PAS OP!!! neem een back-up je!! weet maar nooit
Dit is nu wel raar
in dit filmpje zie je een phoenix die gewoon vliegt over de weg
er zijn wel een paar dingen raar
1 als hij instapt gaat er een meisje mee (een vriendin )
2 hij claxoneert een paar keer
3 de phoenix heeft op de achter ruit iets staan dus het is mss een speciale phoenix
4 en als hij aan het rijden is scheuren zijn banden de hele tijd
Maar ik denk dat ik weet hoe hij dat heeft kunnen doen
Als je in de bestanden gaat van GTA:SA (pc) dan kun je een paar data bestanden met kladblok openen en veranderen. Ik heb dit zelf ook al gedaan met GTA:VC met een mooi resultaat
. Ik heb de snelheid, tijd tot max snelheid, de controlen over het stuur, ABS, de remmen en nog veel meer veranderd van bepaalden auto's
Ik weet niet zeker maar denk wel dat dit ook mogenlijk is bij SA
Dus ik denk dat hij het vorige gedaan heeft en dat de rest niks mee te maken heeft.
Als je dit ook eens wil proberen PAS OP!!! neem een back-up je!! weet maar nooit