Geplaatst: 24 december 200619 jaren Mooi gemaakt. Mooie effecten erin, geen titel maar dat maakt niet uit. Helaas een beetje donker, in de lucht heb je niet veel effecten. Iets meer aandacht aan de achtergrond en je hebt hoger, maar ik hang nu al een 8,7 aan je broekspijp, goed gedaan!
Geplaatst: 24 december 200619 jaren Auteur Mooi gemaakt. Mooie effecten erin, geen titel maar dat maakt niet uit. Helaas een beetje donker, in de lucht heb je niet veel effecten. Iets meer aandacht aan de achtergrond en je hebt hoger, maar ik hang nu al een 8,7 aan je broekspijp, goed gedaan! Inderdaad, op sommige plekken is hij nogal leeg, maar ik wil graag de focus leggen op de render. Bedankt voor je rate!
Geplaatst: 24 december 200619 jaren Je Had het zelf al over leeg . Dan ga ik daar natuurlijk niet nog eens onnodig over beginnen .je brush past er iedergeval geweldig bij . Ziet er mooi en verzorgt uit . Je render :Is sweet . Leuk dat jij ook niet zo'n heele grote sig hebt gemaakt . Ik vind hem dan namelijk ook sneller minder mooi . Jammer dat je geen tekst hebt gebruikt . Misschien komt dat bij deze ook wel goed uit 8
Geplaatst: 24 december 200619 jaren Auteur Heb wel een text, alleen heel klein bij de c4d, zie je bijna niet, speciaal gedaan voor de rippers Bedankt voor je rate