ik gebruik een cheat device 2.2 voor gta vc met devhook46 + FW 2.71 het probleem is als ik een heli of een vliegtuig spawn dan draaien de propellers niet als ik ingestapt ben en ze willen dan ook niet vliegen en ook geen heli/vliegtuig geluid ofzo en ook als ik een fiets spawn en ik stap in dan gaat mijn psp rebooten maar als ik een heli ergens vind zonder spawnen dan doen ze het wel ook als ik een fiets vind dan kan ik wel fietsen. Komt die probleem vaak voor of is mijn cheatdevice niet goed of niet goed geinstaleerd?? auto's, vrachtwagen enz. spawnen doet die het wel
ik gebruik een cheat device 2.2 voor gta vc met devhook46 + FW 2.71 het probleem is als ik een heli of een vliegtuig spawn dan draaien de propellers niet als ik ingestapt ben en ze willen dan ook niet vliegen en ook geen heli/vliegtuig geluid ofzo en ook als ik een fiets spawn en ik stap in dan gaat mijn psp rebooten
maar als ik een heli ergens vind zonder spawnen dan doen ze het wel ook als ik een fiets vind dan kan ik wel fietsen. Komt die probleem vaak voor of is mijn cheatdevice niet goed of niet goed geinstaleerd?? auto's, vrachtwagen enz. spawnen doet die het wel
Bewerkt: door topdrop