Ik vroeg me af waar de Seasparrow zich bevindt. De Sparrow is gewoon op het vliegveld maar die zoek ik niet. Krijg je de Seasparrow pas na een bepaalde unlocking? Ik heb nu alle 99 Red Balons en daar heb ik hem niet van gekregen. Ik heb al op WikiGTA gekeken maar daar staat die niet eens bij! Maar ik denk wel dat er een Seasparrow in het spel zit. Deze helikopter wordt namelijk gebruikt in een missie (Ben even de naam ervan kwijt, je moet dan Gonzales beschermen van vijandelijke boten, jetskie's, en helikopters) Graag met een kaartje erbij Dat is wat overzichtelijker.
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af waar de Seasparrow zich bevindt. De Sparrow is gewoon op het vliegveld maar die zoek ik niet. Krijg je de Seasparrow pas na een bepaalde unlocking? Ik heb nu alle 99 Red Balons en daar heb ik hem niet van gekregen. Ik heb al op WikiGTA gekeken maar daar staat die niet eens bij! Maar ik denk wel dat er een Seasparrow in het spel zit. Deze helikopter wordt namelijk gebruikt in een missie (Ben even de naam ervan kwijt, je moet dan Gonzales beschermen van vijandelijke boten, jetskie's, en helikopters) Graag met een kaartje erbij
Dat is wat overzichtelijker.
Greeezzz
Nog prettige Feestdagen!
Bewerkt: door paul007