Jump to content
Geplaatst:
comment_566445

Het QA team (MTA San Andreas Beta test team) heeft een filmpje gemaakt om te laten zien wat er ongeveer met Multi Theft Auto San Andreas 2.0 mogelijk is.

Te zien is onder andere dat er vele dingen mogelijk zijn zoals rijden in treinen, in-game objecten verplaatsen, eigen maps en dat dingen ook nog is vanuit zich zelf bewegen.

post-1-1167048409.png

(klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken)

Voor meer informatie over MTA check de Multi Theft Auto website.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_567781
Ik vraag me alleen af; als je een server hebt of hij dan veel van de CPU zou nemen of niet al te veel.

Ik weet zeker meer dan MTA: SA Race. Door script systeem etc.

Geplaatst:
comment_567913

Het ziet er echt geweldig uit! Ik begin steeds meer te twijfelen om San Andreas toch nog op de PC te komen om al dat moois zelf ook mee te maken :7 .KUTGW _O_ !

Geplaatst:
comment_568645

WOW!! Ik kan niet wachten! :puh:

Het ziet er echt geweldig uit! Ik begin steeds meer te twijfelen om San Andreas toch nog op de PC te komen om al dat moois zelf ook mee te maken :7 .KUTGW _O_ !

Doe het gewoon! Het is echt leuk op de PC! Vooral al vanwege MTA en SA-MP.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht

Geplaatst:
comment_569543

Oei! Die is mooi geworden zeg! Geef mij die leuke RC Baron maar. Ik mis eigenlijk ook het Echte DeathMatch gevoel opeens. Ach ja, ik ga hem wel downloaden natuurlijk!

Geplaatst:
comment_578344

euhm ik kijk hier juist op de mtasa pagina en blijkt dat die voorlopig niet actief is :o zouden ze mss een release geven :klap: hopelijk :puh:

ow nee gwn een nieuwe post :(

Bewerkt: door dendanny

• 6 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.