sinds kort heb ik met Sa als ik meerdere toetsen teglijk in houd dat hij eruit flitst en met een foutmelding komt en dat het programma zich heeft afgesloten. Je kunt dan kiezen uit ''raport verzenden'' en ''raport niet verzenden'' ik kies dus altijd ''niet verzenden'' daarna is hij dus helemaal afgesloten en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Net had ik het weer terwijl ik alleen: De W indrukte om te rijden en de H omdat ik aan het toeteren was toen gegeurde het.. Het gebeurd niet altijd als ik meerdere toetsen ingedrukt houd maar soms gebeurd het in eens Eigenlijk had ik dit probleem al een altijd maar nu lijkt het wel of het wat erger is..=
ps: Specificaties voldoen aan de eisen van Sa. Nu het me te binnen schiet, kan het liggen aan krasjes op de cd?
Beste leden,
sinds kort heb ik met Sa als ik meerdere toetsen teglijk in houd dat hij eruit flitst en met een foutmelding komt en dat het programma zich heeft afgesloten. Je kunt dan kiezen uit ''raport verzenden'' en ''raport niet verzenden'' ik kies dus altijd ''niet verzenden'' daarna is hij dus helemaal afgesloten en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Net had ik het weer terwijl ik alleen: De W indrukte om te rijden en de H omdat ik aan het toeteren was toen gegeurde het.. Het gebeurd niet altijd als ik meerdere toetsen ingedrukt houd maar soms gebeurd het in eens
Eigenlijk had ik dit probleem al een altijd maar nu lijkt het wel of het wat erger is..=
ps: Specificaties voldoen aan de eisen van Sa. Nu het me te binnen schiet, kan het liggen aan krasjes op de cd?
Alvast bedankt
Groet gammie.