Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1294912
Volgende maand krijg ik deze gitaar en ik ga er dan een Marshall versterker bij kopen :dans: :

Billie Joe Armstrong Les Paul Junior

*Plaatje*

_O_ Dat zijn zulke gave gitaren. Dat p90 element klinkt geweldig,echt een goede keuze :tu: .

Geplaatst:
comment_1294939

Ik wilde mijn elektrische gitaar meenemen naar Australië, maar denk niet dat dat gaat lukken. Nou wil ik wel gaan oefenen in down under, maar weet iemand wat een gitaar huren kost, en of er eventueel andere mogelijkheden zijn om in Australië goedkoop gitaar te kunnen spelen? Zo nodig op een akoestische, ik ben nog aan het leren :)

Geplaatst:
comment_1295236
Ik wilde mijn elektrische gitaar meenemen naar Australië, maar denk niet dat dat gaat lukken. Nou wil ik wel gaan oefenen in down under, maar weet iemand wat een gitaar huren kost, en of er eventueel andere mogelijkheden zijn om in Australië goedkoop gitaar te kunnen spelen? Zo nodig op een akoestische, ik ben nog aan het leren :)

Waarom gaat dat denk je niet lukken? Kan je je gitaar niet gewoon in een flightcase/gitaarkoffer doen de spanning van de snaren halen(anders kan de neck/neckpocket/headstok breken) en hem net als gewone koffers op die band zetten? En ik meen ook dat (sommige vliegtuigen) een speciale kast hebben voor oversized handbagage.

Geplaatst:
comment_1295249

Waarom gaat dat denk je niet lukken? Kan je je gitaar niet gewoon in een flightcase/gitaarkoffer doen de spanning van de snaren halen(anders kan de neck/neckpocket/headstok breken) en hem net als gewone koffers op die band zetten? En ik meen ook dat (sommige vliegtuigen) een speciale kast hebben voor oversized handbagage.

Ik kan hem niet mee nemen, omdat ik al aan het maximum aantal bagage zit :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1303354

Euhhmm... ik heb net een gitaar, zie paar pagina's terug, en ik kan nog niet echt liedjes spelen.

Wie weet makkelijke liedjes voor beginners, die gewoon helemaal makkelijk zijn, dus niet alleen intro, maar helemaal!

Alvast bedankt!

@Edit, ik kan nu The Simpsons theme spelen :D

Bewerkt: door Twister24

Geplaatst:
comment_1303441

nirvana-come as you are

is een makkelijk liedje en ook een leuke

|----------------------------------------|

|---------0---0---------2---2---2------|

|-0-0-1-2---2---2-2-1-0---0---0---0-|

en dan heb ik het over dit stukje

Bewerkt: door PowerPats

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.