Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1445376
Zo goed is het nou ook weer niet. MAar het lukt me wel al. :duh:

Maakt toch niet uit? Er mogen best wat foutjes inzitten hoor..:puh: Overigens is de intro Stairway To Heaven van Led Zeppelin ook niet zo moeilijk om te leren, kan je ook eens proberen.

Geplaatst:
comment_1445400
Zo goed is het nou ook weer niet. MAar het lukt me wel al. :duh:

Maakt toch niet uit? Er mogen best wat foutjes inzitten hoor..:puh: Overigens is de intro Stairway To Heaven van Led Zeppelin ook niet zo moeilijk om te leren, kan je ook eens proberen.

Deze 2 zijn op 1snaar xD.

Geplaatst:
comment_1448106
treedde ik op voor de eerste keer met mn band op school. Normaal hebben we niet vier zangers/zangeressen en ja, de mic was dikke poep. En ja, het is niet het hele liedje.

Bewerkt: door Djmaddox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.