Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1452280
Hugo, al een gitaar gekozen? :)

Van die twee ga ik voor de standaard met bigsby, maar ik denk dat een strat misschien ook wel goed is.

Waarom postte je dan eerst alleen die 2? :7

Ik zou zelf voor de andere gaan, tenzij jij een nut hebt gevonden voor een bigsby :puh:

Die gitaren zijn al uit mijn lijstje van gitaren die ik eventueel wil kopen gegaan. Het gaat nu tussen de Gibson les paul studio worn cherry en de epiphone les paul custom ebony.

Geplaatst:
comment_1452959
Ga voor de Gibson ;) Epiphone is de 'Squier' van van Gibson, ofwel de gitaren van mindere kwaliteit.

'Mindere kwaliteit' valt mee. Ze spelen bijna net zo lekker, alleen de electronica gaat minder lang mee. De prijs/kwaliteit verhouding van Epiphone is als je het mij vraagt beter dan die van Gibson.

Toch zou ik ook voor de Gibson gaan, niet alleen om de houdbaarheidsdatum/speelbaarheid, maar ook om de pure klasse die hij uitstraalt! 8)

Geplaatst:
comment_1454995

Voor rond de 500 euro kun je een mooie Fender Hot Rod Deluxe krijgen. Die heb ik op het moment ook.

Geweldige versterker! Het clean geluid is heerlijk, de overdrive is goed. Je kunt hem ook mooi afstellen zodat je met rustig spel mooie boventonen krijgt, maar toch lekker kan scheuren als je hard aanslaat. Met de gain op standje 3 heb je een lekkere drive. Nog iets leuks, met een RAT ervoor kun je er een heerlijk distorted geluid uit krijgen ^_^

Geplaatst:
comment_1455837
Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!!

Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt)

Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking!

Geplaatst:
comment_1455868
Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!!

Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt)

Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking!

peavy :t

>>> Door Jowx: Posten met wat meer inhoud doet geen pijn, echt niet.. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.