Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1470278
Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!!

Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt)

Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking!

peavy :t

>>> Door Jowx: Posten met wat meer inhoud doet geen pijn, echt niet.. <<<

Ehh sorry, maar wat voor versterkers van Peavey heb jij gebruikt? De Valveking is een buizenversterker met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding, en knappe jij als je voor 500 euro een gelijkwaardige versterker vind ;)

Geplaatst:
comment_1470363
Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!!

Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt)

Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking!

peavy :t

>>> Door Jowx: Posten met wat meer inhoud doet geen pijn, echt niet.. <<<

Ehh sorry, maar wat voor versterkers van Peavey heb jij gebruikt? De Valveking is een buizenversterker met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding, en knappe jij als je voor 500 euro een gelijkwaardige versterker vind ;)

daar hoef je bij marshall of fender niet ver voor te zoeken ;)

Geplaatst:
comment_1470529
wie speelde of speel klassike gitaar :)

ik heb al 4 jaar een gitaar een akoestische maar heb er nooit tijd en zin voor gehad om het te leren maar binnenkort ga ik het zoiezo leren want bij mij in de klas gaan we dit jaar leren gitaar spelen en natuurlijk doet iedereen mee ne dan is het natuurlijk leuk als je er net ff beter in bent dan de rest van de klas XD

Geplaatst:
comment_1470547

ik heb al 4 jaar een gitaar een akoestische maar heb er nooit tijd en zin voor gehad om het te leren maar binnenkort ga ik het zoiezo leren want bij mij in de klas gaan we dit jaar leren gitaar spelen en natuurlijk doet iedereen mee ne dan is het natuurlijk leuk als je er net ff beter in bent dan de rest van de klas XD

Gitaar moet je voor jezelf doen omdat jet leuk vind niet om beter te zijn. :7

Geplaatst:
comment_1470923

ja ik denk ook niet dat je het dan volhoud.

Geplaatst:
comment_1471052

ja ik denk ook niet dat je het dan volhoud.

Idd. Als ik het niet zo graag wou dan zou ik het al lang opgegeven hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.