Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1620023

De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken.

Begin je net met spelen?

En je had voor dat geld beter een 2dehans Ibanez gekocht ipv een Stagg.

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_1620075

De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken.

Begin je net met spelen?

Of een Yamaha/Epiphone/Squier :tu:

(geen pakket inclusief amp natuurlijk :7 )

Bewerkt: door hippiebus

Geplaatst:
comment_1620313

Begin je net met spelen?

Of een Yamaha/Epiphone/Squier :tu:

(geen pakket inclusief amp natuurlijk :7 )

Nee inderdeed :puh:.

Alhoewel als je echt net begint merk je dit toch niet.

Ik ben begonnen met een BC Rich. :7

Ondertussen verkocht en een Ibanez gekocht en blijf toch lekker bij dit gitaartje.

Geplaatst:
comment_1620491

Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. :ch:

Klik

IMG_0277.JPG

Suhr pro series s1

@hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. :7

Heb je dat ding ooit al eens zelf uitgeprobeerd in plaats van alleen het filmpje gekeken te hebben? :engel::cab:

Geplaatst:
comment_1620498

Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. :ch:

Klik

IMG_0277.JPG

Suhr pro series s1

@hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. :7

Heb je dat ding ooit al eens zelf uitgeprobeerd in plaats van alleen het filmpje gekeken te hebben? :engel::cab:

Ik heb hem wel gehoord. Ik moet hem alleen nog ff voelen. :)

En hij is door iedereen aangeraden als beste gitaar voor mij.

Geplaatst:
comment_1621507

Ik heb daar weinig last van, heb namelijk kogellagertjes in de nut zitten zodat de snaren er makkelijker doorheen bewegen bij gebruik van de tremolo. Zo raakt hij ook minder snel ontstemd. Maar inderdaad, zonder tremolo zou ik hem nog minder vaak opnieuw hoeven te stemmen :)

Geplaatst:
comment_1621931

ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig.

en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen :7

ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit

Bewerkt: door Royboow

Geplaatst:
comment_1622189

ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig.

en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen :7

ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit

eh... je hebt deze week je eerste gitaar gekocht en je gaat nu al sparen voor een Gibson?

en 2ehands scheelt bij dure gitaar echt bijna niks. (dan ben je alsnog 4,5 jaar aan het sparen)

Kan je trouwens de hele intro, of alleen de eerste 3 maten :tu::engel:

Geplaatst:
comment_1622245

Je had beter doorgespaard ipv dit kutding te kopen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.