Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1640064

Heb net All the small things geleerd (Blink-182). Maar ik zit met een probleem met de Greenday-liedjes. Bij American Idiot heb ik nooit de juiste klank zoals hij dat speelt, (bij All the small things). En ik bedoel niet van slecht spelen, maar bv. meer zwaarder enzo... Hoe kan ik dit verhelpen?

Stemmen?

Nee, hij is gestemd. Ik bedoel dat als ik het speel, het veel 'doffer' klinkt dan het origineel.

Geplaatst:
comment_1640135

Heb net All the small things geleerd (Blink-182). Maar ik zit met een probleem met de Greenday-liedjes. Bij American Idiot heb ik nooit de juiste klank zoals hij dat speelt, (bij All the small things). En ik bedoel niet van slecht spelen, maar bv. meer zwaarder enzo... Hoe kan ik dit verhelpen?

Stemmen?

Nee, hij is gestemd. Ik bedoel dat als ik het speel, het veel 'doffer' klinkt dan het origineel.

Speel eens met je effecten op je versterker en dat knopje voor je elementen te verplaatsen tot je de klank hebt.

Geplaatst:
comment_1640171

Slechte gear misschien? Je moet niet meteen verwachten dat alles hetzelfde klinkt als bij het nummer. Jij hebt waarschijnlijk een andere gitaar, versterker etc.

Dat kan het ook zijn.

Maar als je al ongeveer in de buurt komt van dat geluid mag je blij zijn :puh:.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1651576

Ik had geen zin om dubbel te posten. :puh:

Ik heb hem inmiddels al wel. Kijk maar op mijn profiel voor een foto. Ik zal nog wel meer foto's maken. Maar het is echt een veel betere gitaar dan mijn andere. Samen met de Marshall klinkt het echt heel erg vet.

Geplaatst:
comment_1652123

Ik had geen zin om dubbel te posten. :puh:

Ik heb hem inmiddels al wel. Kijk maar op mijn profiel voor een foto. Ik zal nog wel meer foto's maken. Maar het is echt een veel betere gitaar dan mijn andere. Samen met de Marshall klinkt het echt heel erg vet.

Heel mooie gitaar :)... Ik weet eigenlijk niet welke de mijne is... images471657_BillieJoeArmstrong_GreenDay1.jpg Hij heeft deze vorm, alleen is hij volledig zwart...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.