Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1881481

Daar weet ik niet zo veel over, maar ik las dat de Boss Me-50 zijn voorloper wel analoog is als het waar is wat er staat maar daar ken ik niet zo veel van :)

Ik vind het allesinds heel mooi klinken :tu:

Edit : hij is blijkbaar tog digitaal zoals je zei :) maar het is wel makkelijk dat ik zonder als die meu's zit :tu:

Bewerkt: door StijnGTA

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1884906

@ suptergtagamer :: Heb je überhaupt wel een stem-apparaat? Een goedkope Squier gitaar zoals je hebt (nog onthouden uit je reply op mijn profiel) zul je vrij vaak moeten stemmen. Al helemaal met de Affinity series zul je eigenlijk elke keer als je gaat spelen (bv. een maal daags) ff moeten stemmen. Ik heb het geluk dat ik de afgelopen twee weken gewoon niet heb hoeven stemmen maar toch.

Wat dacht je van Metallica's Nothing Else Matters? Niet een van de simpelste nummers (buiten de intro dus, die is wel makkelijk) maar wel in een vrij laag tempo.

Kun je tabs lezen btw?

Bewerkt: door Zamg0d1

Geplaatst:
comment_1884961

@ suptergtagamer :: Heb je überhaupt wel een stem-apparaat? Een goedkope Squier gitaar zoals je hebt (nog onthouden uit je reply op mijn profiel) zul je vrij vaak moeten stemmen. Al helemaal met de Affinity series zul je eigenlijk elke keer als je gaat spelen (bv. een maal daags) ff moeten stemmen. Ik heb het geluk dat ik de afgelopen twee weken gewoon niet heb hoeven stemmen maar toch.

Wat dacht je van Metallica's Nothing Else Matters? Niet een van de simpelste nummers (buiten de intro dus, die is wel makkelijk) maar wel in een vrij laag tempo.

Kun je tabs lezen btw?

Nothing else matters is niet in standaard tuning.

Geplaatst:
comment_1885084

Kun je tabs lezen btw?

Maar zou op zich wel in Standard gespeeld kunnen worden. Is eigenlijk Eb maar op zich is mogelijk. Maar snap je punt wel.

Supergtagamer, weet je hoe je al in welke tuning je gitaar staat?

Geplaatst:
comment_1885225

Kun je tabs lezen btw?

Maar zou op zich wel in Standard gespeeld kunnen worden. Is eigenlijk Eb maar op zich is mogelijk. Maar snap je punt wel.

Supergtagamer, weet je hoe je al in welke tuning je gitaar staat?

Klopt, word heel veel in standard gespeeld :puh:. Gitaar staat terug in Drop C alhoewel de fut om te spelen weer even weg is. Maak niet genoeg vooruitgang dus ben het even beu :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.