Jump to content
Geplaatst:
comment_567460

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 115.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1926131

Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? :puh: Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen :puh:

Geplaatst:
comment_1926157

Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? :puh: Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen :puh:

50CM diep, 72CM hoog en 64CM breed. Weegt ongeveer 45KG, en de head ongeveer 20KG geloof ik. Head is een Peavey Mark IV uit 1982 en de cabinet is een gloednieuwe Peavey 410TVX.

@Cheers bedankt :)

Geplaatst:
comment_1926433

mooie liedjes moechy :D

Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) :tu:

Geplaatst:
comment_1927144

Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) :tu:

Hoe heeft ie het nu gefixed?

Geplaatst:
comment_1927222

Hij zegt dat mijn hoge note helemaal niet vals klinken/klonken. Ik had veel fretbuzz omdat mijn brug veel te laag stond en mijn snaren dus te dicht tegen mijn hals stonden, die heeft hij nu ook gefixed door de brug simpelweg terug hoger te zetten :tu: is iets wat ik zelf had gekunnen maar ik bleef er liever af voor ik het erger maakte :puh:

Dus eigenlijk niet veel moeilijks aan :puh:

Geplaatst:
comment_1927575

Hij zegt dat mijn hoge note helemaal niet vals klinken/klonken. Ik had veel fretbuzz omdat mijn brug veel te laag stond en mijn snaren dus te dicht tegen mijn hals stonden, die heeft hij nu ook gefixed door de brug simpelweg terug hoger te zetten :tu: is iets wat ik zelf had gekunnen maar ik bleef er liever af voor ik het erger maakte :puh:

Dus eigenlijk niet veel moeilijks aan :puh:

Das dus datgene dat ik bedoelde met intoneren :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.