Graphics made by Ferre (Hij is dus ook verantwoordelijk voor de typefout in de graphics
In het nieuwe jaar is het tijd voor een nieuwe contest. Na de San Andreas Stunt Challenge, komt nu de San Andreas Mini Mission Challenge. Ik heb dit zelf bedacht, na de SASC. Het gaat, zoals de naam al doet vermoeden, om Mini Missions in GTA San Andreas.
Het begint volgens de planning op 1 januari 2007. Mocht het dan nog niet vol zijn, dan wacht ik totdat de deelnemerslijst vol is.
Er worden 5 rondes gehouden, in elke ronde word 1 Mini Mission uit GTA San Andreas gedaan. Het gaat om de beste tijden voor de verschillende Mini Missions en Challenges.
Er kunnen 20 mensen deelnemen:
Ronde 1: 5 afvallers
Ronde 2: 5 afvallers
Ronde 3: 5 afvallers
Ronde 4: 2 afvallers
Finale: Strijd om 1e, 2e en 3e plaats.
Deelnemen:
De deelnemerslijst is vol!
Het toernooi:
Als het toernooi begonnen is, post ik hier welke Mini Mission gedaan moet worden. Je krijgt dan een aantal dagen de tijd om een goede tijd neer te zetten. Stuur, via een PB, je tijd en een screen van je tijd naar mij.
Gebruik daarvoor dit lijstje:
[b]Naam:
Tijd:
Screen:[/b]
Als je je tijd eenmaal ingezonden hebt, kun je je uiteraard niet meer bedenken en een betere tijd inzenden. Zorg dus dat je zeker weet dat je een zo goed mogelijke tijd hebt neergezet!
Wat kun je ermee winnen?
Natuurlijk de eer, je bent dan een van de beste GTA San Andreas spelers van het forum.
En deze badges voor in je signature, voor respectievelijk de eerste, tweede en derde plaats:
Deelnemerslijst:
1. SummerBase
2. -Matthijs-
3. PatrickW
4. Bling
5. HerrieM
6. Dizzee
7. GTA-Sheep
8. Twenty-Eyes
9. Velaro
10. kevin software
11. MartyCeha
12. Koen-
13. rdewit
14. Svenie
15. $NeoSyp$
16. Bassiej26
17. Rivel
18. JustinW
19. Typhoon
20. Froodoo
Doe mee, deelnemen is belangrijker dan winnen!
Post hier niet, vragen of opmerkingen via een PB naar mij.
Graphics made by Ferre (Hij is dus ook verantwoordelijk voor de typefout in de graphics
In het nieuwe jaar is het tijd voor een nieuwe contest. Na de San Andreas Stunt Challenge, komt nu de San Andreas Mini Mission Challenge. Ik heb dit zelf bedacht, na de SASC. Het gaat, zoals de naam al doet vermoeden, om Mini Missions in GTA San Andreas.
Het begint volgens de planning op 1 januari 2007. Mocht het dan nog niet vol zijn, dan wacht ik totdat de deelnemerslijst vol is.
Er worden 5 rondes gehouden, in elke ronde word 1 Mini Mission uit GTA San Andreas gedaan. Het gaat om de beste tijden voor de verschillende Mini Missions en Challenges.
Er kunnen 20 mensen deelnemen:
Ronde 1: 5 afvallers
Ronde 2: 5 afvallers
Ronde 3: 5 afvallers
Ronde 4: 2 afvallers
Finale: Strijd om 1e, 2e en 3e plaats.
Deelnemen:
De deelnemerslijst is vol!
Het toernooi:
Als het toernooi begonnen is, post ik hier welke Mini Mission gedaan moet worden. Je krijgt dan een aantal dagen de tijd om een goede tijd neer te zetten. Stuur, via een PB, je tijd en een screen van je tijd naar mij.
Gebruik daarvoor dit lijstje:
Als je je tijd eenmaal ingezonden hebt, kun je je uiteraard niet meer bedenken en een betere tijd inzenden. Zorg dus dat je zeker weet dat je een zo goed mogelijke tijd hebt neergezet!
Wat kun je ermee winnen?
Natuurlijk de eer, je bent dan een van de beste GTA San Andreas spelers van het forum.
En deze badges voor in je signature, voor respectievelijk de eerste, tweede en derde plaats:
Deelnemerslijst:
1. SummerBase
2. -Matthijs-
3. PatrickW
4. Bling
5. HerrieM
6. Dizzee
7. GTA-Sheep
8. Twenty-Eyes
9. Velaro
10. kevin software
11. MartyCeha
12. Koen-
13. rdewit
14. Svenie
15. $NeoSyp$
16. Bassiej26
17. Rivel
18. JustinW
19. Typhoon
20. Froodoo
Doe mee, deelnemen is belangrijker dan winnen!
Post hier niet, vragen of opmerkingen via een PB naar mij.
Bewerkt: door Flying Dutchman