Geplaatst: 27 december 200618 jaren comment_567951 Waneer CJ de Hitman rank krijgt met bepaalde geweren dan krijg je ook 2 geweren. Nu loopt CJ dus met twee 9MM, is er een mogelijkheid om gewoon met 1 gun rond te lopen in plaats van twee? Bedankt,
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568431 Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk. EDIT: Blijkbaar is er wel één..... Bewerkt: 28 december 200618 jaren door VWO-er
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568432 Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk. Die Russen in die missie droppen hem
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568433 In los santos is er wel een mp5 te vinden hoor. Hij zit verstopt achter het muurtje bij het station, op de binnenplaats waar je die lowrider competitie hield, en waar je op de motor sapt met de missie wrong side of the tracks
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568864 Dat zit zo in de missie geprogrammeerd, dit is helaas (dacht ik) niet te veranderen. Misschien is het ook nog wel zo dat jij dat wapen hebt gecheat en dat je die (eigenlijk) nog niet in de Ammu-Nation kan vinden/kopen. Want in Los Santos kan je nl. niet een mp-5 vinden en heb je die dus (in werkelijkheid) niet. Als je cheat, kun je hem wel krijgen maar dat is zonder cheats niet mogelijk.EDIT: Blijkbaar is er wel één..... Waarschijnlijk heb je niet op wiki gekeken VWO-er er zijn namelijk 4 MP5's in LS en ik heb ze alle 4 gevonden, waarvan 1 op het dak van Motel Jefferson (via de trap aan de achterkant). >klik< Edit: @Proximitus n.a.v. onderstaand bericht heb ik dit bericht gerectificeerd. Bewerkt: 29 december 200618 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569535 Hoezo zou ik dan neit op wiki hebben gekeken? Ik wist dat er MP5's in LS zijn, noemde alleen de enige vindplaats op die ik kon. Nooit gezegd dat dat ook de enige is
Waneer CJ de Hitman rank krijgt met bepaalde geweren dan krijg je ook 2 geweren.
Nu loopt CJ dus met twee 9MM, is er een mogelijkheid om gewoon met 1 gun rond te lopen in plaats van twee?
Bedankt,