Geplaatst: 2 februari 200718 jaren comment_600931 dit zijn de mijne. mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens
Geplaatst: 2 februari 200718 jaren comment_601000 ik vind de infernus en de cheetah wel relaxed rijden. een freeway om ffkes weelie's te doen en bij de lucht voertuigen vind ik de skimmer wel leuk maar van de heilikopters is de hunt wel weer het fijnst. ook de rinho vind ik dik relaxd zo door de stad rijden oja.... natuurlijk de jetski nieuw in gta en ik vind hem gwon super relaxed als ik ga vargen pak ik wel de jetski;) dus de jetski moet cker in gtaIV komen;)
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605434 ik vind de wintergreen het mooiste ik heb het spel niet maar ik vind hem wel mooi ik weet ook hoe ze er uit zien
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605443 Ik vind de infernus de chillste auto. Rijd lekker snel en heeft een goede handeling dit zijn de mijne.mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens Hoe krijg je die bulletproof wagens en waar staan ze?
Geplaatst: 8 februari 200718 jaren comment_606033 Ik vind de infernus de chillste auto. Rijd lekker snel en heeft een goede handeling dit zijn de mijne. mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens Hoe krijg je die bulletproof wagens en waar staan ze? die bulletproof wagens krijg je na alle empire missie en ze staan gewoon bij de empire
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610263 ik vind cholo sabre en de angelo(denk dat de angelo of hoe die noemt alleen in lcs staat maar ik ga straks op wikigta kijken voor meer info en een echte top10 heb ik niet). en de jetski (ben blij dat ze dat erop hebben gezet!) Bewerkt: 15 februari 200718 jaren door sevaboy
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610361 als je lekker wilt stunten de quad, maar lekker rondrijden de ouwe trouwe infernus!!!!
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610378 ik vind de stinger, cheeta, en de cholos sabre lekker rijden
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610821 ik vind dat water vliegtuigje wel lekker vliegen en de fiets mag er ook wel zijn
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612231 Cheetah die is echt vet snel maar zit die undercover Cheetah er nog in die vind het vetste
Geplaatst: 17 februari 200718 jaren comment_613342 Ik vlieg sowieso al graag en dus ook in GTA en daarom vind ik de hunter het chillst van de heli's vliegt de hunter het lekkerst. Maar de Biplane vind ik ook lekker vliegen. Als ik dan echt voor een landvoertuig moet gaan, dan kies ik de Rhino. Leuk door de straten rijden en alles ontploft waar je tegenrijdt.
mijne de hmm Quad