Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568438 Wat vonden jullie de leukste zender van Gta Sa?? Ik zelf Usertrack Player!!!
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569828 ik K-dst heel soms. Radio LS past bij de sfeer van het spel, en radio-X lekker draaien tijdens een drive-by om dat sommige nummers best agressief overkomen!! maar K-rose absoluut niet ik heb een hekel aan cowboys!!
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570174 K-JAH WEST en K-Rose. Die 'dj' van K rose is zo grappig :').
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_570911 Wat vonden jullie de leukste zender van Gta Sa?? Ik zelf Usertrack Player!!! Ik vind Radio-x de zender van GTA SA, ff lekker rocken Bewerkt: 30 december 200618 jaren door GTA_Rider
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_571298 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord!
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_571315 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_571320 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december Het favorietenlijstje! Wat is jouw favoriete:(kopieer-plak) -Vliegtuig? -Auto? -Motor? -Wapen? -Radiostation? -Stad? -Vriendinnetje? -Missie? -Huis? Met andere woorden: Hij heeft waarschijnlijk dit lijstje ingevuld in het Favorietenlijstje topic. Nog eentje: klik Bewerkt: 30 december 200618 jaren door Preddy
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_571324 Alle zenders hebben wel wat. Los Santos voor de echte Old School hiphop , K-DST voor alle klasieke rock muziek en Radio X voor de wat moderne Rock muziek. Master Sounds vind ik eigenlijk ook niet eens zo slecht, vooral de liedjes van James Brown blijven goed!
Geplaatst: 30 december 200618 jaren comment_571329 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december Het favorietenlijstje! Wat is jouw favoriete:(kopieer-plak) -Vliegtuig? -Auto? -Motor? -Wapen? -Radiostation? -Stad? -Vriendinnetje? -Missie? -Huis? Met andere woorden: Hij heeft waarschijnlijk dit lijstje ingevuld in het Favorietenlijstje topic. Nog eentje: klik Lol, ik dacht dat hij een topic bedoelde waar ze alleen om favoriete zender vroegen Bewerkt: 30 december 200618 jaren door GTA_Rider
Geplaatst: 31 december 200618 jaren comment_571598 Hier zijn ook al meerdere topics van te vinden... Zoals bijvoorbeeld hier. Gebruik voortaan de zoekfunctie.
Wat vonden jullie de leukste zender van Gta Sa??
Ik zelf Usertrack Player!!!