Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bug bug bug

Hey iedereen,

ik was laatst zo aan het kloten met me jetpack op zoek naar zwakke plekken in gta SA.

in san fierro heb ik er een paar gevonden waarmee je onder het spel kan komen en met je Jetpcak dus feitelijk in elk gebouw kan komen. ook al is er nix binnen. dus als explorer van bugs en easter eggs is dit ffies een lichtpuntje.

ik zal die paar plekken opnieuw ff opzoeken. dan post ik ze later ff want tis vooral leuk om met je jetpack onder water te zitten zonder naarboven te gaan :lol: :D;)

Ps. weet jij nog zo'n on afgewerkte plek of ken je nog een bug post hem hier dan maar gerust :)

Featured Replies

  • Author

Ga bv. maar es met je Jetpack in de lucht vliegen boven de ingang van die grootste brug (ganton bridge) en kijk hoe de auto's fijn door alle hekken en brug versperringen heenrijden. zag ik toevallig toen ik nog in san fierro was B)

EDIT DOOR JORIZ, ONZE TROUWE ADMIN:

Gebruik de EDIT knop! Hij zit er niet voor niks!

EDIT DOOR VAYNE'TJE:

i know, maar ik ben simpel persoon en dat wil ik zo houden :lol:

EDIT DOOR THE GODFATHER:

dit komt bij ons dus over als post-krikken/spammen....dus gebruik hem nou maar!

EDIT VAYNE (pfff alweer):

okidokie :lol:

EDIT DOOR THE_MATRIX_HAS_CHIRONU:

Editsletjes! Kappen!

Edited by Chironu

Duhh..

Hoevaak kan je editen over 1 XTRA bericht.. Maar ja:P Het zal wel weer nodig zijn geweest allemaal :rolleyes:

Anyway: Moet je maar eens met de NGR-500 gaan rijden over de snelwegen *zo hard mogelijk* Dan zal je zien dat de wegen verdwijnen en je dus feitelijk in de lucht raced.

EDIT DOOR Kijkhierondermaar:

Moet je wel behoorlijk hard rijden..

Edited by Chironu

ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden.

eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden.

en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!!

ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden.

eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden.

en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!!

Da vin'k ook wel weer meevallen. Als GTA er niet was geweest, had Driv3r de topgame geweest. En zo slecht is Driv3r nu ook weer niet. San Andreas is gewoon beter.

ok dan

zo slecht is driv3r dan ook weer niet

maar er zitten wel meer fouten in dan in GTA

Maar ik ben diep teleurgesteld in Driv3r

ik had er veel meer van verwacht

en gelukkig is GTA er wel :D

Er komt weer een nieuwe editie van DRIV3R, daar hebben ze extra aandacht gegeven aan de bugs die er inzitten.. Prutselding vind ik zelf, maar bugs heb je in iedere game...

/\/\ /-\ /\/\ /-\

  • Author

Hé jonges, ff weer back ontopic,..

als dit zo nodig is ga je maar naar het driv3r forum <_<

*ruïning my topic :( *

:lol:

ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden.

eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden.

en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!!

Da vin'k ook wel weer meevallen. Als GTA er niet was geweest, had Driv3r de topgame geweest. En zo slecht is Driv3r nu ook weer niet. San Andreas is gewoon beter.

wat...driver3 tof...je bent niet goed man

gta blijft rullezzz

en driver 3 smells

en welke idioot komt met de naam driv3r uitgevonden

st3l je voor dat w3 all3maal zo zoud3en prat3

driver sucks

  • Author

Zijn jullie blind?!

ON-TOPIC B-L-I-J-V-E-N <---- <_< <_<

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.