Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569131 Allerslechtse auto is in gta sa? en welke de snelste? trouwens in de ps2 zit een speciale auto dit is een fakeauto je kan er niet in maar hij rijdt wel wat is dit? Bewerkt: 28 december 200618 jaren door Little smoke gta sa
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569141 Probeer de zoekfunctie eens. (Ik heb ook wat dingen voor je gezocht met de zoekfunctie, maar het ligt aan de zoektermen wat voor resultaat je krijgt). Bedoel je de auto's die in de bergen spawnen en er vanaf rollen?
Geplaatst: 28 december 200618 jaren Auteur comment_569161 Probeer de zoekfunctie eens.(Ik heb ook wat dingen voor je gezocht met de zoekfunctie, maar het ligt aan de zoektermen wat voor resultaat je krijgt). Bedoel je de auto's die in de bergen spawnen en er vanaf rollen? nee speel je gta 3 die helicopters zijn daar ook nep hier is dat ook zo het is geloof ik een sultan zo ziet het eruit
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569173 Aha, nu snap ik wat je bedoeld. :$ Kun je even aangeven waar je ze ziet?
Geplaatst: 28 december 200618 jaren Auteur comment_569179 Aha, nu snap ik wat je bedoeld. :$ Kun je even aangeven waar je ze ziet? in lc bij saints mark
Allerslechtse auto is in gta sa? en welke de snelste?
trouwens in de ps2 zit een speciale auto dit is een fakeauto
je kan er niet in maar hij rijdt wel wat is dit?
Bewerkt: door Little smoke gta sa