Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569164 Ik was de OPM(oficcial playstation magazine) aan het lezen toen ik een screen van GTA IV zag! Ik weet niet of het echt is maar het was wel met het GTA IV logo en linksonderin staat in kleine letters: Rockstar games(dan zo'n copyright logo), Rockstar north (weer copyright logo) en dan development screenshot. hier heb ik hem ingescand: (Klik erop om hem te vergroten) Er staat ook nog wat tekst naast. Dit alles is te vinden op pagina 38 Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie? Boris H. Bewerkt: 28 december 200618 jaren door Boris H.
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569254 Helaas moet ik je vertellen dat die screen die in de OPM staat gewoon van internet afgehaald is. Hij is al heel erg lang bekend en het is een neppe screen. Toch heel erg goed gevonden maar het is een neppe uit real-life. Een real-life foto met GTA en Rockstar logo erop geplakt.
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569308 Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie?Boris H. Waarschijnlijk een gerucht, want als dat waar is, zou R* het bekent maken. R* zal het heus niet via een tijdschrift doen, maar gewoon via een persbericht.
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569364 Raar dat dat in de OPM staat. Ik dacht dat ze vertrouwelijk waren, maar laten we afwachten. Het hoeft nog niet waar te zijn, maar eigenlijk zal Rockstar dit eerder bekend maken. Een gerucht hoeft niet altijd waar te zijn...
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_569391 Dat screenshot zwerft al een hele tijd rond en is hartstikke nep. Het verbaast me dat een kwaliteitsblad als OPM zo'n screenshot durft te plaatsen, zij zouden immers beter moeten weten.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren Auteur comment_569479 Wel raar dat ze zomaar iet van internet halen en er een rockstar logootje bijzetten dan... Boris H.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569521 Als het zo'n professioneel blad is, zouden ze daar beter moeten weten.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569555 Wel raar dat ze zomaar iet van internet halen en er een rockstar logootje bijzetten dan...Boris H. Dat heeft niet dat tijdschrift gedaan, maar zo stond die screen al op het internet, met logo erbij dus
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569580 Inderdaad, ik ben ook lid van OPM en mij was het nog niet opgevallen, maar het is inderdaad raar dat zij dat doen ja.Ik had van hun wel beters verwacht. Justin W
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_569638 Blad nooit gezien maar die "screen" is een echte foto. Best wel jammer dat als het zo een goed blad is ze zomaar een screen van het internet afhalen. Haastwerk, express of gewoon een ongelukje.. Wie zal het weten?
Geplaatst: 29 december 200618 jaren Auteur comment_570036 Het kan ook zijn dat ze het onbewust hebben gedaan? Gewoon gezocht naar afbeeldingen van GGTA IV en dat ze dachten dat deze echt is? Boris H.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570043 Wie zegt dat het uberhaupt bedoeld is als screenshot?
Geplaatst: 29 december 200618 jaren Auteur comment_570380 Lijkt me nogal logisch toch? Wat zou het anders moeten zijn? Boris H.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570401 Stond het niet toevallig op een roddelpagina, zo eentje heeft Power Unlimited ook namelijk.
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570429 De deadline van het tijdschrift komt in zicht, er moet nog een pagina gevuld worden en de editors hebben geen inspiratie meer. Dus je roffelt wat nietszeggende tekst in elkaar, googlet er een leuk plaatje bij en hoppa, de klus is weer geklaard. Waarschijnlijk was die afbeelding niet bedoeld als daadwerkelijke screenshot, maar gewoon als leuke (en paginavullende) illustratie. Een gameblad weet heus wel hoe Rockstars promotiecampagnes doorgaans in elkaar zitten, en een echte screenshot zou bovendien wel meer aandacht gekregen hebben. De maker van die fake-screenshot zal er trouwens wel van gecharmeerd zijn.
Ik was de OPM(oficcial playstation magazine) aan het lezen toen ik een screen van GTA IV zag!
Ik weet niet of het echt is maar het was wel met het GTA IV logo en linksonderin staat in kleine letters:
Rockstar games(dan zo'n copyright logo), Rockstar north (weer copyright logo) en dan development screenshot.
hier heb ik hem ingescand: (Klik erop om hem te vergroten)
Er staat ook nog wat tekst naast.
Dit alles is te vinden op pagina 38
Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie?
Boris H.
Bewerkt: door Boris H.