Jump to content
Geplaatst:
comment_569164

Ik was de OPM(oficcial playstation magazine) aan het lezen toen ik een screen van GTA IV zag!

Ik weet niet of het echt is maar het was wel met het GTA IV logo en linksonderin staat in kleine letters:

Rockstar games(dan zo'n copyright logo), Rockstar north (weer copyright logo) en dan development screenshot.

hier heb ik hem ingescand: (Klik erop om hem te vergroten)

lastscanvc2.th.jpg

Er staat ook nog wat tekst naast.

Dit alles is te vinden op pagina 38

Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie?

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_569254

Helaas moet ik je vertellen dat die screen die in de OPM staat gewoon van internet afgehaald is. Hij is al heel erg lang bekend en het is een neppe screen. Toch heel erg goed gevonden maar het is een neppe uit real-life. Een real-life foto met GTA en Rockstar logo erop geplakt.

Geplaatst:
comment_569364

Raar dat dat in de OPM staat. Ik dacht dat ze vertrouwelijk waren, maar laten we afwachten. Het hoeft nog niet waar te zijn, maar eigenlijk zal Rockstar dit eerder bekend maken. Een gerucht hoeft niet altijd waar te zijn...

Geplaatst:
comment_569638

Blad nooit gezien maar die "screen" is een echte foto. Best wel jammer dat als het zo een goed blad is ze zomaar een screen van het internet afhalen. Haastwerk, express of gewoon een ongelukje.. Wie zal het weten?

Geplaatst:
comment_570429

De deadline van het tijdschrift komt in zicht, er moet nog een pagina gevuld worden en de editors hebben geen inspiratie meer. Dus je roffelt wat nietszeggende tekst in elkaar, googlet er een leuk plaatje bij en hoppa, de klus is weer geklaard. Waarschijnlijk was die afbeelding niet bedoeld als daadwerkelijke screenshot, maar gewoon als leuke (en paginavullende) illustratie. Een gameblad weet heus wel hoe Rockstars promotiecampagnes doorgaans in elkaar zitten, en een echte screenshot zou bovendien wel meer aandacht gekregen hebben.

De maker van die fake-screenshot zal er trouwens wel van gecharmeerd zijn. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.