Jump to content
Geplaatst:
comment_569320

Hallo allemaal,

sinds kort ben ik weer helemaal verslingerd aan het oude vertrouwde GTA 1. Ik heb de 'XP-versie' van de Rockstar site gedownload en opzich doet het spel het wel, maar zodra ik een level open (zowel single- als multiplayer), kapt m'n pc d'rmee en start ie helemaal opnieuw op. Waar kan dat aan liggen? Ik wil zo graag weer tegen m'n broertje kunnen racen en schieten :) ! Alvast bedankt, en hieronder volgen nog enkele gegevens over mijn pc.

Gr. Henk

Windows XP SP2

AMD Duron, 1 gHz

1 GB RAM

ATI RADEON 9250

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1535390

Ik heb onlangs gta 1 gedownload via de rockstar gta classics site. Maar hij hapert vaak als ik hem speel en soms loopt ie vast en valt de pc uit en vlak daarvoor zie ik een blauw scherm met tekst op mijn pc. Ik heb hem wel laten opstarten met windows 2000.

hij hoort gewoon te werken.

hij dee het bij mij wel op xp maar niet van R* classics :bonk:

Geplaatst:
comment_1535590

Ik heb onlangs gta 1 gedownload via de rockstar gta classics site. Maar hij hapert vaak als ik hem speel en soms loopt ie vast en valt de pc uit en vlak daarvoor zie ik een blauw scherm met tekst op mijn pc. Ik heb hem wel laten opstarten met windows 2000.

hij hoort gewoon te werken.

hij dee het bij mij wel op xp maar niet van R* classics :bonk:

oke jij had hem gewoon gekocht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.