November 15, 200421 yr Ik heb die missie al gedaan dat je dat ene huis in moet en dozen met wapens pakken enzo.. dat lukte, maar als je nou zelf een huis wilt beroven ? Ik heb al zo´n busje.. en als ik langs huizen loop kan ik er niet in (haast overal branden lampen) En waar kan je je spullen verkopen ? :blink:
November 16, 200421 yr als je in zo'n busje zit moet je op R3 duwen dan komen er pijltje's voor de huizen te staan waar je kunt inbreken ols de tijd die je hebt om is komt er een icoon op de map te staan waar je het kunt verkopen :ph34r:
November 16, 200421 yr Hoe kom je aan zo busje....? Ik wil ook graag beroven maar ik begrijp er niks van.. <_<
November 16, 200421 yr waarom opent iemand altijd een tweede of derde topic zoek is eerst en als het er niet staat dan open je een topic echt lomp he!? :angry: <_<
Ik heb die missie al gedaan dat je dat ene huis in moet en dozen met wapens pakken enzo.. dat lukte,
maar als je nou zelf een huis wilt beroven ?
Ik heb al zo´n busje.. en als ik langs huizen loop kan ik er niet in (haast overal branden lampen)
En waar kan je je spullen verkopen ? :blink: