- Reacties 59
- Bezichtigingen 3.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Big Boss 2 posts
-
Only GrandTheftAuto 2 posts
-
Agent Kellerman 2 posts
-
Da Phoenix 1 post
Wat is je Favoriete hoeveelheid ''Sterren''? 114 leden hebben gestemd
-
1. Wat is je Favoriete hoeveeldheid ''Sterren''?
-
1 Ster - Meestal een agent die je rennend probeert tegen te houden in naam der wet.10
-
2 Ster - Je wordt wat beruchter, rijdend in een voertuig ben je niet meer veilig. Politeautos zullen je achtervolgen.5
-
3 Ster - De polite wordt agressief. Ze zullen blokades oproepen. En Spikestripes neerleggen. Meer wagens zullen je proberen tegen te houden. Of dat allemaal nog niet genoeg is zal een politehelicopter je ook gaan achtervolgen.24
-
4 Ster - De polite blijft net zo agressief als 3 sterren, maar nu krijgen ze ook hulp van het SWAT team. Die in busjes aankomen scheuren om jou een kopje kleiner te maken met hun hardere wapens.19
-
5 Ster - Nu beginnen de problemen pas echt. De FBI zit je op de hielen. Luchttranspoort is de beste optie in deze situatie. De FBI heeft snelle wagens die je willen laten verongelukken. Ook hebben ze de sterkste wapens en zitten met z'n vieren in de wagen. Dus heb genade als ze uit de auto komen!19
-
6 Ster- De straten zijn leeg, en het Leger zit achter je aan. Kijk uit bij bochten met gene overzicht. Wie weet komt er wel een tank aanrijden om jou een erg heel groot kopiie kleiner te maken.33
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Wat is jullie favoriete Politie-corps. Hoewel Polite-corps klopt niet helemaal ik bedoel eigenlijk met welke hoeveeld sterren (de sterren rechtsboven aan die aangeven wie je achter je aan hebt, de polite, FBI, het leger etc.) Zelf wordt ik van 3 sterren het gelukkigst. De polite is agrresief, maar niet al te zoals de FBI dat je in 5 seconden dood bent door hun MP5's enzo. Gewonen polite mannen met handwapens die op je schieten. Ik rij ook graag door hun blokades heen. Nu jullie mening, ligt je antwoord toe.
Mazzel