Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570195 Ik ga binnenkort een XBOX 360 Aanschafen, maa ik heb nog wel wat vragen erover. 1 Wat heb je allemaal nodig voor XBOX Live, En hoe sluit je alles aan. 2 Als je de XBOX 360 heb opgestart voor de eerste keer moet je allemaal dingen invullen, Kan je zoals je Nickname later nog verander? Rullez
Geplaatst: 13 januari 200718 jaren comment_585068 Woeps... Helemaal vergeten . Ik zal hem alsnog voor je beantwoorden . Voorzover ik weet is het niet zo simpel mogelijk. Maar je ziet wél op verschillende sites zelfgemaate screenshots. Dit doen ze door de screenshots zelf rechtstreeks vanaf de TV. Hoe ze dat doen weet ik niet, ik gok op een speciaal aangesloten apparaatje die appart van de Xbox zelf werkt. Hiervoor zou je moeten informeren bij verschillende websites. Zoals Insidegamer en Gamevillage. Al kan je natuurlijk ook gewoon zelf foto's maken .
Geplaatst: 14 januari 200718 jaren comment_586082 ze doen dat meestal met een tv-kaart en fraps, maar het kan blijkbaar niet anders .
Ik ga binnenkort een XBOX 360 Aanschafen, maa ik heb nog wel wat vragen erover.
1
Wat heb je allemaal nodig voor XBOX Live, En hoe sluit je alles aan.
2
Als je de XBOX 360 heb opgestart voor de eerste keer moet je allemaal dingen invullen, Kan je zoals je Nickname later nog verander?
Rullez